تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون (TRON) | 23 خرداد 1400

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون (TRON) | 23 خرداد 1400

ترون در سال 2017 توسط کارآفرین چینی جاستین سان (Justin Sun) تاسیس شد و در ابتدا روی بلاکچین اتریوم اجرا شد و در 25 ژوئن سال 2018 روی شبکه اصلی خود بارگذاری شد. طرفداران این رمزارز این روز را، روز استقلال ترون میدانند.

هدف ترون ایجاد یک شبکه اینترنت غیرمتمرکز است و در قدم اول ترون قصد دارد در حوزه محتوا به خصوص سرگرمی، واسطه ها را از میان برداشته و از طریق شبکه بلاکچین خود، تولید کنندگان محتوا را بدون واسطه به مصرف کنندگان محتوا متصل نماید.

در این بین ارزدیجیتال ترون با نماد TRX نقش زیرساخت مالی این بستر را فراهم می‌کند.

از مزایای ترون میتوان به امکان حجم تراکنش های بالا و نزدیک به 2000 تراکنش در ثانیه و همچین تراکنش های ارزان با کارمزدی نزدیک به صفر اشاره کرد که از این رو می‌تواند یک رقیب جدی برای اتریوم باشد.

امروز در سیگنال قصد داریم این ارزدیجیتال محبوب را برای شما تحلیل کنیم.

نمودار تحلیل قیمت ارز دیجیتال ترون (هفتگی)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون (TRON) | 23
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم فریم هفتگی می‌توان یک نمودار بلند مدت برای این رمزارز درنظر گرفت و مشاهده می‌کنیم قیمت بعد از یک حرکت شارپ و هیجانی در ابتدای عرضه با زدن الگو تری‌درایو شروع به تصفیه کرده و در نهایت در درایو چهارم کف نمودار بلند مدت ما را تشکیل داده، در حال حاضر قیمت بعد از برخود به سطح مقاومتی خود که با مستطیل قرمز مشخص شده و همچنین خط قدرتمند کانال میانی، شروع به ریزش کرده در این بین خطوط مینوری و آبی‌رنگ کانال را میتوان حمایت های ضعیف درنظر گرفت که امکان شکسته شدن آن‌ها وجود دارد. برای داشتن تحلیل دقیق‌تر به تایم فریم های پایین‌تر می‌رویم.

وبینار سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به همراه بررسی نقاط ورود و خروج بیش از 20 ارز برتر بازار کریپتوکارنسی
برای آگاهی از شرایط شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

نمودار تحلیل قیمت ارز دیجیتال ترون (روزانه)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون (TRON) | 23
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم فریم روزانه درحال حاضر قیمت حمایت خود را از دست داده و همچنین به آن پولبک کرده وهمینطور امکان شکستن خط کانال بلندمدت (خط آبی)  توسط قیمت نیز وجود دارد، در این بین دو حمایت کلیدی مشخص شده در شکل می‌توانند باعث برگشت قیمت و جلوگیری از ریزش بیشتر شوند.

نمودار تحلیل قیمت ارز دیجیتال ترون (4 ساعته)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون (TRON) | 23
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بعد از تحلیل در تایم فریم هفتگی و روزانه و داشتن دیدگاه بلند مدتی در خصوص روند پیش‌رو، با رفتن به تایم فریم چهارساعته می‌توانیم حمایت ها و مقاومت های مینوری را مشخص کنیم؛ در این تایم فریم می‌توانیم برای قیمت یک کانال نزولی مینور در نظر بگیریم و احتمال اینکه قیمت بعد از برخورد به حمایت مینوری (مستطیل سبز رنگ) مقداری رو به بالا حرکت کند و سپس بعد از دورخیر این حمایت را نیز بشکند و خود را به سطح پایین‌تر در تلاقی کف کانال نزولی و حمایت ماژور برساند زیاد است. از طرفی ممکن است قیمت بعد از برخورد به حمایت مینوری تا سطح مقاومت مینور(مستطیل قرمز) نیز پیشروی کند و سپس شروع به ریزش کند.

به هر حال از بنیاد ترون نمی‌توان غافل شد و می‌توانیم برای خرید آن و نگهداری در بلندمدت، تا برگشتن آرامش نسبی به بازار ارزهای دیجیتال صبر کنیم و بعد در قیمت های امن‌تری (نه صرفا پایین‌تر) ورود کنیم.

نظر شما چیست؟!

به نظر شما این ارز تا کجا می‌تواند افت داشته باشد؟!

آیا واقعا ترون جایگاه اتریوم را در بازار تصاحب خواهد کرد؟

نظرتان را زیر همین پست برایمان کامنت کنید

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات ارزدیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *