تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (27 شهریور ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (27 شهریور ماه 1399)

تتر برای دومین بار در طول یک ماه، دارایی‌های استیبل کوین (USDT) خود را از شبکه ترون به شبکه اتریوم منتقل کرد. خزانه تتر یک میلیارد دلار USDT یعنی چیزی حدود 7 درصد از کل موجودی خود را از ترون به بلاک چین اتریوم منتقل می‌کند. یکی از دلایل این موضوع کاهش دارایی‌های قفل شده در پروژه‌های دیفای بوده است. پروتکل‌های دیفای به صورت گسترده از تتر و استیبل‌کوین‌هایی مثل USDC استفاده می‌کنند. به دلیل ماهیت این رمزارزها که دارای پشتوانه دلار امریکا هستند، افراد برای در امان ماندن از نوسانات شدید بازار، به این دارایی‌های دیجیتال پناه می‌آورند.

بخش دیفای در شبکه ترون به عنوان رقیبی برای اتریوم در مرحله بسیار مهمی از پیشرفت‌های خود برای آینده قرار دارد. با ورود اوراکل Bridge مفهوم دیفای در شبکه ترون بیش از پیش برجسته خواهد شد. در این سیستم، توکن BRG برای پرداخت هزینه خدمات اولین سیستم اوراکل عمومی در شبکه TRON استفاده خواهد شد.

همانطور که در تحلیل قبل گفته شد، زمانی که قیمت ترون با توئیتهای جاستین سان رشد می‌کند، معمولا بلافاصله فروکش می‌کند. ترونیکس پس از آنکه نتوانست بالای محدوده 0.33 دلار تثبیت قیمت داشته باشد، با افزایش عرضه در بازار مواجه شد. کراس مکدی از یک سو و کراس تنکنسن و کیجونسن از سوی دیگر تاییدی بر این موضوع بودند.

در حال حاضر قیمت در محدوده حمایتی کومو (ابر) قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، ریزش آن تا 0.22 دلار در گام اول و 0.16 دلار در گام بعدی ناگزیر خواهد بود.

از سوی دیگر، افزایش قیمت بیت‌کوین و قدرت گرفتن احتمالی پروژه‌های دیفای می‌توانند عواملی تاثیر گذار برای رشد قیمت در محدوده حمایتی فعلی باشند. مقاومتهای پیش رو نیز 0.33 دلار و 0.4 دلار خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران