تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)

به گزارش شرکت Oulier Ventures ، فعالیت توسعه دهندگان 12 پروژه ارز دیجیتال و بلاکچین برتر به طور میانگین 20 درصد کاهش یافته است. بیشترین کاهش توسعه مربوط به ایاس با 86 درصد بوده است. بیت‌کوین کش با 63 درصد و ترون با 53 درصد ضعیف ترین عملکردها را بعد از ایاس داشته‌اند.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.

قیمت ترونیکس (TRX) ، ارز دیجیتال شبکه ترون، پس از آنکه در عبور از مقاومت 0.19 دلار ناکام ماند، تا محدوده کف کانال صعودی کوتاه مدت خود که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، ریزش قیمت داشته است. در ادامه در صورتی که بیت‌کوین نتواند حمایت 9000 دلاری خود را حفظ کند، انتظار ریزش بیشتر در بازار آلتکوین‌ها را داریم.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (26 خرداد ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

حمایت‌های پیش روی ترونیکس، 0.012 دلار و 0.08 دلار خواهند بود. از طرف دیگر در صورتی که قیمت در محدوده فعلی با حمایت خریداران مواجه شود، کماکان مقاومت مهم 0.19 دلار که به اهمیت آن در تحلیل 19 خرداد ماه اشاره شد، پیش روی قیمت خواهد بود که عبور از آن، ترونیکس را از روند نزولی یک ساله خود خارج خواهد کرد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • اقا الان تکلیف چیه؟ الان که بالای ۰۰.۱۹ دلار مونده به نظر شما تا چند میره و کی میریزه؟

  • باسلام خدمت برنامه سیگنال و کارشناسان خوبتان.قیمت ترون در سیگنال دقیق نیست و اینکه بیشتر در برنامه بیت۲۴قیمت اصلی اون زده میشه و با قیمت این برنامه خرید و فروش میشه و اینکه تفاوت داره با قیمت گذاری در سیگنال.یه کم بررسی شود.ممنونم

    • با سلام
      پیام شما به تیم محتوا ارجاع داده شد. برای مطالعه در مورد ارز دیجیتال ترونیکس از لینک زیر استفاده کنید:
      ترون چیست؟

  • سلام‌ کسی هست راجب ترون اطلاعات بده من سوال دارم. خرید ۱۵۰۰۰ ترون انجام دادم. ۲۵روزه انتخاب کردم‌اگه کسی عضو بهم‌بگه

    • با سلام
      توصیه می‌شود برای ورود به هر بازاری تحقیقات کامل خود را انجام دهید و سپس اقدام به خرید کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد ارز دیجیتال ترونیکس می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:
      ترون چیست؟

    • با سلام
      در مورد تارگتهای بازار این نکته را در نظر بگیرید که اگرچه ارزهای دیجیتال نسبت به ابتدای مارکت و چند سال گذشته رشد بسیاری داشته‌اند اما برای اهداف آتی، به حجم مارکت و کشش بازار جهانی برای جذب سرمایه توجه کنید. در حال حاضر 66 میلیارد توکن ترونیکس در بازار وجود دارد که رسیدن به رقم یک دلار، حجم مارکت این ارز دیجیتال را به 66 میلیارد دلار می‌رساند. چنین چیزی در حال حاضر با سطح پذیرش این ارز دیجیتال در جامعه جهانی بسیار دور از ذهن است مگر اینکه در آینده برنامه‌هایی برای جذب بیشتر مخاطب و کاربران داشته باشند.

    • با سلام
      برای خرید میان مدت آلتکوین‌ها اکیدا توصیه می‌شود همیشه با توجه به وضعیت بیت‌کوین دامیننس سرمایه گذاری خود را انجام دهید. و مقایسه نمودار جفت ارز ترون/بیت‌کوین. همچنین از منظر تکنیکالی تا زمانی که قیمت ترونیکس پایین تر از محدوده 0.0185 دلار قرار دارد، روند آن در میان مدت نزولی محسوب می شود.