تحلیل تکنیکال تاپیکو به همراه نمودار (12 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال تاپیکو به همراه نمودار (12 مهر ماه 1399)

در تحلیل قبلی به معرفی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و موضوع فعالیت آن پرداختیم و در اینجا از تکرار مکررات پرهیز کرده و به بررسی تحلیل این نماد می پردازیم

در معاملات امروز بیش از 118.5 میلیون برگ سهم تاپیکو به ارزش 272 میلیارد تومان با قیمت پایانی 22940 ریال ( 3.29%+) داد وستد شد و آخرین معامله در سهم نیز در قیمت 22480 ریال به انجام رسید.

در گزارش قبل، به پایان موج 3 از 3 و شروع موج 4 از 3 در این سهم اشاره شد که با طولانی تر شدن این اصلاح و از دست دادن خط روند صعودی، تغییراتی در موج شماری سهم بوجود آمد و اصلاح فعلی، موج 4 اصلی است که پس از اتمام آن می توان انتظار شروع موج 5 را در این سهم داشت.

بررسی نمودار هفتگی نشان می دهد که اکنون در دامنه موج 4 اصلاحی با الگوی احتمالی مثلث هستیم که در حال حاضر سهم درون موج d از مثلث است و می تواند با اتمام این گام و سپس موج e، با اهداف 3200 تومان و 4670 تومان قابل بررسی باشد.

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود بگیرد، اولین حمایت سهم در حوالی 2000 تومان خواهد بود ( خط میانی کانال صعودی آبی رنگ) و پس از آن 1768 تومان خواهد بود.

از آنجایی که 39 درصد از کل سهام این شرکت متعلق به شستا ست و همچنین به نظر می رسد افزایش سرمایه زیر مجموعه های شرکت طی هفته ها و ماه های آتی راهی کدال شود، که همین مورد می تواند پتانسیل رشد مجدد زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را ایجاد کند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار در ساعات معاملات و بروز رسانی تحلیل ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • از تحلیلهاتون سپاسگزام
    فقط،یه سوال دارم چرا تحلیلهاتون به صورت کامل نیس
    مثلا حد سود و ضرر مشخص نیست

    • سلام
      حمایت ها و مقامت های معرفی شده در تحلیل ها نقش حد سود و حد ضرر دارند.