تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (6 آذر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین به همراه نمودار (6 آذر ماه 1399)

بررسی های شرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital)، که در حوزه سرمایه گذاری بر روی رمزارزها فعال است، نشان می‌دهد که ورود پی پل به حوزه رمزارزها باعث کمبود منابع بیت‌کوین شده و این موضوع رشد شدید قیمت را به دنبال خواهد داشت. به گفته پنترا کپیتال، پی پل هفتاد درصد بیت‌کوین‌هایی که از طریق ماین وارد شبکه می‌شوند را جمع آوری می‌کند.

از سوی دیگر دن شولمن، مدیرعامل پی پل پیش‌بینی می‌کند که استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک ارز در پرداخت‌های روزمره به خرید و نگهداری آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری غلبه خواهد کرد.

در تحلیل‌های گذشته به اهمیت محدوده مقاومتی 20 هزار دلار که بیشینه قیمت بیت‌کوین یا ATH آن محسوب می‌شود،  اشاره شد. بیت کوین با رسیدن به این محدوده مقاومتی با افت یازده درصدی در کمتر از یک روز مواجه شد.

همانطور که در نمودار قیمت در تایم‌فریم 4 ساعته مشاهده می‌شود، بیت‌کوین پس از تشکیل الگوی سقف دو قلو در محدوده مقاومتی 20 هزار دلار و سقف کانال صعودی خود، با افت شدید قیمت مواجه شد. در صورت از دست دادن حمایت خط روند صعودی کوتاه مدت، انتظار افت قیمت تا 16 هزار دلار را خواهیم داشت.

از سوی دیگر حمایت خریداران و تست مجدد محدوده 20 هزار دلار، امیدها را برای عبور از این محدوده مقاومتی تقویت خواهد کرد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *