تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (28 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (28 آذر ماه 1398)

تحقیقات گروه مطالعاتی صرافی بایننس نشان می‌دهد که در سالی که گذشت، استخراج بیتکوین اس وی زیان‌ده بوده است. بر اساس آمار منتشر شده، ماینرهای این ارز دیجیتال از نوامبر 2018 تا آگوست 2019، حدود 12 میلیون دلار ضرر کرده‌اند. دلیل این موضوع سرمایه موجود در بازار بوده است که ماینرها برای حفظ رمزارزهای خود ترجیح داده‌اند در شبکه باقی بمانند و امنیت دارایی خود را حفظ کنند.

فوریه سال آینده میلادی، هاردفورک بعدی بیت‌کوین اس وی با نام جنسیس در راه خواهد بود. از طرفی شرکت مدیریت سرمایه دیجیتال بیتگو اعلام کرده است که پس از این هاردفورک از شبکه جدید حمایت نخواهد کرد و از کاربران خود خواسته است تا سرمایه خود را از بیت‌کوین اس وی به بیت کوین تبدیل کنند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (28 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تحلیل قبل گفته شد در صورتی که بیت‌کوین نتواند محدوده حمایت 7500 دلار را حفظ کند، باید منتظر ریزش قیمت بیت کوین اس وی نیز باشیم. همانطور که در نمودار قیمت در تایم‌فریم روزانه قابل مشاهده است، قیمت این ارز رمزپایه از 26 اکتبر در کانالی نزولی قرار گرفته است و در 18 نوامبر، خط میانی کانال را به سمت پایین شکست و پس از آن بین خط میانی و خط کف کانال نزولی در نوسان بوده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده حمایتی مهمی قرار گرفته است و در صورتی که نتواند حمایت 80 دلار را حفظ کند، انتظار خواهیم داشت بار دیگر تا کف کانال شاهد ریزش داشته باشد.

از طرف دیگر در صورت حمایت از سطح فعلی، انتظار افزایش قیمت تا سقف کانال نزولی را خواهیم داشت. از آنجایی که آلت‌کوین‌ها عمدتا متاثر از بیت‌کوین خواهند بود، تا زمانی که قیمت بیت‌کوین در روند نزولی فعلی خود قرار دارد، انتظار شکسته شدن محدوده 80  دلار را نداریم. اما در صورت وقوع، تارگت‌های بعدی 130 دلار و 150 دلار خواهند بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *