تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک (ETC)

تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک یک از فورک های اتریوم است که از نسخه های اولیه بلاکچین اتریوم استفاده می کند و طرفداران خود را در بین کاربران قراردادهای هوشمند دارد.

اتریوم کلاسیک پس از تشکیل یک سقف تاریخی در محدوده 180 دلار، در فاز اصلاحی قرار گرفت و تا امروز بیش از 80% از آن فاصله گرفته است.

نمودار قیمت اتریوم کلاسیک در تایم فریم هفتگی آورده شده است.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

حرکت نمودار قیمت را می توان در یک کانال صعودی در نظر گرفت. قیمت با تشکیل یک سقت تاریخی در محدوده سقف کانال خود، شروع به اصلاح نموده که این فاز اصلاحی تا کنون به ناحیه میانی کانال رسیده است و اندکی از شتاب حرکت خود کاسته است.

برای بررسی دقیقتر، نمودار قیمت را در تایم روزانه تحلیل می کنیم.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در تایم روزانه، فاز اصلاحی در قیمت را می توان در قالب یک روند نزولی مشاهده نمود. قیمت با رسیدن به خط میانی کانال از شتاب حرکت نزولی خود کاسته است و با تشکیل واگرایی مثبت در اندیکاتور RSI، اولین نشانه از تمایل به اتمام روند نزولی را بروز داده است. دومین نشانه از تمایل به اتمام روند نزولی با شکست خط مقاومت در اندیکاتور RSI صادر شده است. اما تا زمانی که خط روند نزولی در قیمت شکسته نشده نمی توان با اطمینان از اتمام روند نزولی صحبت کرد. در صورت شکست خط روند نزولی هدف قیمت را می توان رسیدن به محدوده سقف کانال در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
      • بنظرتون سقف ارزش قبلیش 180 دلارو ممکنه تا یه ماه دیگه بزنه یا نه