برترین ارزهای دیجیتال هفته | 21 فروردین 1400

برترین ارزهای دیجیتال هفته | 21 فروردین 1400

قیمت بیت‌کوین بار دیگر از سد 60 هزار دلار عبور کرد.

دو روز قبل شرکت فناوری میتو (Meitu) با خرید 10 میلیون دلار بیت کوین در محدوده قیمتی 57000 دلار، سبد دارایی خود را به 50 میلیون دلار رساند. این موضوع نشان می دهد که کماکان موسسات مالی بزرگ دنیا در حال ورود و سرمایه گذاری در بازار رمزارزها هستند.

همچنین ورود نیم میلیارد دلار تتر به صرافی ها در تاریخ 18 آوریل نشانه صعودی مثبت دیگری بود که رشد قیمت بیت کوین در طول دو روز گذشته را به دنبال داشته است . شرکت املاک کاروسو پراپرتیز (Caruso Properties) که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می کند، پرداخت بیت کوین را به رسمیت می شناسد.

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

اهمیت این موضوع از این جهت است که شرکت تسلا در حوزه املاک خود با این شرکت همکاری می کند  و در صورتی که تسلا پرداخت اجاره بهای املاک خود را با بیت کوین انجام دهد، تاثیر روانی مثبتی را در زمینه پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در دنیا شاهد خواهیم بود.

از سوی دیگر کماکان رقابت شرق و غرب بر سر دنیای اقتصاد ادامه دارد و پیتر تیل، هم بنیانگذار شرکت پرداخت پی پل با طرح این موضوع که دولت چین از بیت کوین برای تضعیف دلار امریکا استفاده می کند، از دولت امریکا خواست تا در مورد پذیرش بیت کوین تجدید نظر کند.

در هفت روز گذشته بیت کوین با حدود %6 رشد به بالای 60000 دلار بازگشت و اتریوم با %7.2 رشد در قیمت 2160 معامله شد. 

بیت کوین گلد (BTG) و کوکوین (KCS) با بیش از %180 رشد در رده های اول بوده اند و پس از آن ها ریپل با حدود %97 بیشترین رشد را داشته است. در آن سوی بازار لونا (LUNA) و هات (HOT) با حدود %12 افت بیشترین کاهش را داشته اند.

اتم (ATOM)

 تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتم
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اتم پس از شکست کانال قیمتی پیشین خود در فاز اصلاحی قرار گرفت و این فاز اصلاحی خود را به شکل یک الگوی مثلت نشان داده است. قیمت در موج سوم خود از الگوی مثلث، ضلع فوقانی آن را شکسته است. شکست این ضلع همزمان با شکست خط مقاومت در اندیکاتور RSI و سپس پولبک به آن همراه بوده که نشانه اعتبار آن می باشد. با توجه به وضعیت اندیکاتور مکدی یعنی مثبت بودت همزمان مکدی و هیستوگرام مکدی می توان به تایید الگو و رسیدن به اهداف آن امیدوار بود.

آواکس (AVAX)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آواکس
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

آواکس پس از رسیدن به سقف کانال بلند مدت خود شروع به اصلاح نموده است. و این فاز اصلاحی با عبور از خط میانی کانال در زیر محدوده خط میانی کانال بلند مدت در حال اتمام فاز اصلاحی خود است. این حرکت را می توان به شکل یک الگوی مثلث مشاهده نمود. قیمت با شکست ضلع فوقانی الگو آن را  تایید کرده است. شکست مقاومت در اندیکاتور RSI نیز نشانه ای بر تایید الگو خواهد بود. در صورت تثبیت قیمت در بالای مثلث باید انتظار بازگشت قیمت به سقف کانال را داشت.

ریپل (XRP)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ریپل
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ریپل در میانه موج صعودی خود قار دارد که در طی آن از کانال میان مدت خود خارج شده است. وجود همگرایی بین نمودار قیمت و اندیکاتورهای مکدی و RSI نشان می دهد روند صعودی قیمت ادامه دار خواهد بود. بنابراین باید انتظار تثبیت در کانال جدید و رسیدن به سقف کانال را داشت.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ریپل
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم فریم 4 ساعته می توان دید قیمت در یک الگوی مثلث به سقف کانال شکسته شده خود پولبک زده و با شکست ضلع فوقانی مثلث آن را تایید کرده است. بنابراین ادامه صعود ریپل بسیار محتمل به نظر می رسد.

بایننس کوین (BNB)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بایننس کوین
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بایننس کوین را از زمانی که در حال تشکیل الگوی مثلث خود بود دنبال می کردیم. این ارز با رسیدن به هدف اول خود نشان داده است که می تواند به اهداف دوم و سوم مثلث نیز برسد. هدف نهایی قیمت رسیدن به سقف کانال خواهد بود و بهترین حد ضرر را می توان خط حمایت در اندیکاتور RSI در نظر گرفت.

بیتکوین اس وی (BSV)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین اس وی
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیتکوین اس وی پس از مدت ها رنج بودن در محدوده کف کانال بلند مدت خود، اکنون شروع به حرکت نموده است. قیمت با شکست خط روند نزولی خود و سپس پولبک به آن یک روند صعودی را آغاز نموده است. هدف قیمت را می توان رسیدن به سقف کانال دانست.

تزوس (XTZ)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تزوس
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

تزوس تیز در میانه روند صعودی خود قرار دارد. قیمت پس از شکست سقف کانال پیشین خود در طی یک الگوی مثلث شروع به اصلاح نمود و سپس با تایید الگو به سمت اهداف آن حرکت کرده است. هدف قیمت را می توان رسیدن به سقف کانال دانست.

وی چین (VET)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وی چین
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

وی چین به تازگی سقف کانال میان مدت خود را شکسته و با پولبک به سقف، در بالای آن تثبیت شده است. با توجه به عدم وجود واگرایی منفی بین نمودار قیمت و اندیکاتورهای مکدی و rsi می توان انتظار تداوم روند صعودی را داشت. بنابراین هدف قیمت را می توان تشکیل یک کانال موازی با کانال قبلب قیمت و حرکت به سمت سقف آن دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • دوستان گل سلام من از نوبیتکس استفاده میکنم و اینکه در نوبیتکس فقط حدود ده تا ارز دیجیتال رو میشه خرید و فروش کرد آیا کارگزاری سراغ دارید بهم معرفی کنید که بشه داخلش تمام ارز های دیجیتال رو معامله کرد؟؟؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • عالییییییییی لطفا به اینکار باارزشتون ادامه بدید من که خدا را شکر با تحلیل کریپتو شما خوب سود کردم

  • ممنون از تحلیل این هفته. من تا حد زیادی تحلیل کردن رو از خوندن این تحلیل‌های هفتگی یاد گرفتم. الان یه سوال داشتم. توی تحلیل ATOM این جمله اومده که: ” با توجه به وضعیت اندیکاتور مکدی یعنی مثبت بودن همزمان مکدی و هیستوگرام مکدی می توان به تایید الگو و رسیدن به اهداف آن امیدوار بود.”، می‌خواستم بپرسم مثبت بودن همزمان مکدی و هیستوگرام مکدی چگونه باعث تایید الگو شده؟ ممکنه توضیح بدین در موردش؟

    • تایید الگو پس از شکست سقف اون اتفاق می افته. مثبت بودن مکدی نشون دهنده شروع روند صعودی و مثبت بودن هیستوگرام نشونه شروع موج صعودیه. وقتی هر دو مثبت هستند یعنی ما در موج صعودی از روند صعودی قرار داریم و اینگونه میتونیم حدث بزنیم که در الگوی ادامه دنده ای که قبلا مشاهده کردیم به احتمال زیاد سقف الگو شکسته و الگو تایید خواهد شد.