ارزهای دیجیتالی که باید این هفته در نظر داشت | پیشنهاد سایت کوین تلگراف

ارزهای دیجیتالی که باید این هفته در نظر داشت | پیشنهاد سایت کوین تلگراف

در صورتی که بیت کوین بتواند حمایت میانگین SMA-50 را حفظ کند، اتریوم، اینترنت کامپیوتر (ICP)، آوه و لونا رشدهای بیشتری را تجربه خواهند کرد.

مایک مک گلون تحلیلگر بلومبرگ احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 60 هزار دلار را بسیار بیشتر از ریزش تا 20 هزار دلار می‌داند.

موسسات مالی نیز در حال خرید بیت کوین در محدوده های فعلی هستند. شرکت سرمایه گذاری آرک اینوست به تازگی 45000 سهم از سهام شرکت گری اسکیل را خریداری کرده است و مجموع دارایی‌های خود را به 9 میلیون سهم رسانده است. همچنین شرکت‌های Edge Wealth Management و Rothschild Investment Corp سهام گری اسکیل را به پورتفولیوی خود اضافه کرده‌اند.

اما نظر همه تحلیلگران در مورد بیت کوین مثبت نیست؛ کوین کلی، تحلیلگر شرکت دلفی دیجیتال معتقد است که ریزش قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار در هفته گذشته، نشان دهنده نزولی بودن روند بیت کوین است.

اگر قیمت بیت کوین در محدوده فعلی نوسان داشته باشد، انتظار می رود سرمایه گذاران بیشتری به سمت آلتکوین ها سرازیر شوند. در این تحلیل به بررسی 5 ارز دیجیتالی می پردازیم که در کوتاه مدت برای خریداران جذاب خواهند بود.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

بیت کوین (BTC/USDT)

قیمت بیت کوین در 23م جولای بالای EMA-20  قرار گرفت که نشان می دهد فشار فروش در حال کم شدن است. خریداران نیز در تلاشند تا قیمت را به بالای SMA-50 برسانند که اگر موفق به این کار شوند، تارگت های مهم بعدی 41,330 دلار و 42,451.67 دلار خواهند بود.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه

Rsi نیز از محدوده میانی خود رشد داشته است که این موضوع نیز نشان دهنده قدرت گرفتن خریداران در بازار است.

از سوی دیگر، شکست قیمت به پایین EMA-20 نیز فشار فروش سنگین تر در بازار را تا محدوده 31,000 دلار به دنبال خواهد داشت.

اتریوم (ETH/USDT)

اتر به SMA-50 رسیده است که این محدوده قیمتی از اهمیت بالایی برخوردار است. حرکت صعودی تدریجی EMA-20 و رسیدن RSI به بالای محدوده میانی، نشان دهنده قدرت گرفتن خریداران است. در حال حاضر مهم ترین مقاومت پیش روی قیمت محدوده 2400 دلار است.

از سوی دیگر بر خلاف تحلیل صورت گرفته در صورتی که قیمت به پایین تر از EMA-20 برگردد، فروشنده‌ها قدرت بیشتری خواهند یافت و ریزش قیمت تا 1728.74 دلار، دور از ذهن نخواهد بود.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم 4 ساعته

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم 4 ساعته

اینترنت کامپیوتر (ICP/USDT)

ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر که در 20 جولای کانال 20 هزار دلاری را تجربه کرد با حمایت خریداران در محدوده قیمتی 28.31 دلار روبرو شد و این موضوع نشان دهنده این است که خریداران این ارز را در قیمت های پایین تر جذاب می دانند. فلت شدن EMA-20  و رسیدن RSI به بالای 50 حکایت از ضعیف شدن قدرت فروشنده ها در بازار دارد. اگر ICP بتواند به بالای SMA-50 (47.33 دلار) برسد، افزایش قیمت تا 59.42 دلار را خواهیم داشت. برک اوت و بسته شدن قیمت بالای این ناحیه مقاومتی می تواند نشانگر یک الگوی کف دوقلو باشد و تارگت پیش روی قیمت محدوده 90.53 دلار خواهد بود.

از سوی دیگر در صورتی که قیمت به پایین تر از 26.92 دلار برسد، دیگر انتظار افزایش قیمت در کوتاه مدت را نخواهیم داشت.

نمودار قیمت ICP در تایم فریم روزانه

نمودار قیمت ICP در تایم فریم روزانه

آوه (AAVE/USDT)

ارز دیجیتال آوه در 20 جولای از محدوده قیمتی 212.54 دلار با حمایت خریداران مواجه شد و در حال حاضر قیمت در یک مثلث متقارن قرار گرفته است. شکست خط روند نزولی به سمت بالا این الگو را تکمیل خواهد کرد و می‌توان تارگتهای 347.53 دلار و 400 دلار را برای قیمت متصور شد.

از سوی دیگر در صورتی که قیمت به پایین تر از SMA-50 کاهش پیدا کند، فروشنده ها بار دیگر دست بالاتر در بازار را خواهند داشت و میتوان انتظار ریزش‌های بیشتری را داشت.

نمودار قیمت آوه در تایم فریم روزانه

نمودار قیمت آوه در تایم فریم روزانه

لونا (LUNA/USDT)

ارز دیجیتال لونا با رسیدن به محدوده قیمتی 5.58 دلار با حمایت خریداران در بازار همراه شد و شاهد رشد قیمت این ارز دیجیتال بودیم. در صورتی که قیمت بتواند بالای 8.72 دلار تثبیت بدهد، می‌توان انتظار ادامه روند صعودی را در کوتاه مدت داشت. مهم ترین مقاومت مهم پیش روی قیمت خط روند نزولی است. این محدوده مقاومتی اهمیت زیادی دارد اما اگر خریداران تسلیم نشوند، شکست آن دور از ذهن نخواهد بود.

در صورتی که قیمت به پایین تر از EMA-20  برسد، فرضیه ما شکست می‌خورد و ریزش قیمت تا 5.58 دلار را ناگزیر می سازد.

نمودار قیمت لونا در تایم فریم روزانه (LUNA/USDT)

نمودار قیمت لونا در تایم فریم روزانه (LUNA/USDT)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام.وقت بخیر.سوالی که داشتم این بود که چطور این ارز هارو از این سایت پیدا میکنید؟