تحلیل آینده قیمتی اونس طلای جهانی

تحلیل آینده قیمتی اونس طلای جهانی

در هفته جاری قیمت های شاخص دلار و نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله افزایش یافت. دلیل این امر نزدیک شدن به زمان تیپرینگ (برنامه انقباضی کاهش خرید اوراق قرضه) بوده و باعث قدرت گرفتن دلار شد. دلیل دیگر قوی شدن دلار خروج سرمایه ها و ذخیره سود سرمایه گذاران بازارسهام آمریکا بود که سیل سرمایه ها را سمت دلار سوق داد. در پی این اتفاقات اونس طلا تحت فشار فروش قرار گرفت. در حال حاضر تنها پناهگاه امن برای حفظ ارزش دارایی ها دلار بوده و این روال میتواند تا سه ماه آینده ادامه داشته باشد.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

تحلیل تکنیکال اونس طلا

در بلند مدت به نظر میرسد اونس طلا در حال نزدیک شدن به انتهای روند نزولی خود است و در صورتیکه به روی سطوح حمایتی مورب مشکی رنگ برسد انتظار میرود نقطه عطف برگشتی طلا باشد و آغاز روند صعودی بلند مدتی را شاهد باشیم. در صورتی که قیمت روی اعداد 1685 حمایت شود اهداف بلند مدتی طلا اعداد 2250 و 2377 دلار خواهند بود.

نمودار هفتگی قیمت جهانی طلا

تحلیل تکنیکال اونس طلا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در روند میان مدتی نزولی اونس طلا در تایم روزانه پس از برخورد به سطح حمایتی 1725 دلاری به سمت بالا حرکت کرده و از ابتدای هفته جاری مجددا با فشار فروش مواجه شده است. باتوجه به ادامه روند صعودی دلار و بازده اوراق انتظار میرود اونس سطوح پایین تر حمایتی در 1685 دلار را مجددا مشاهده کند.

در صورت سناریوی صعودی با احتمال کمتر سطح مقاومتی سر راه قیمت اعداد 1782 و 1805 دلاری میباشند.

نمودار روزانه نمودار هفتگی قیمت جهانی طلا

نمودار روزانه نمودار هفتگی قیمت جهانی طلا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *