بهترین آلتکوین ها برای سرمایه گذاری کدامند؟ | دیلی سیگنال

همزمان با عبور قیمت بیت کوین از ۵۰,۰۰۰ دلار، قیمت اتریوم هم با ثبت جهشی قابل‌توجه از سد ۴,۰۰۰ دلار عبور کرد. جهش بازار ارزهای دیجیتال با افزایش شاخص‌ها در بازارهای سهام همراه بود که نشان می‌دهد تمایل سرمایه‌گذاران به قبول ریسک بیشتر شده است. قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا به حال ۷۰ درصد رشد کرده است. در مقابل، شاخص S&P500 هم رشدی ۲۰ درصدی را تجربه کرده است. اوراق قرضه و طلا تا به اینجای سال ۲۰۲۱ رشد منفی داشته‌اند زیرا اشتیاق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک که پس از شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است همچنان ادامه دارد.

در این برنامه به همراه آقای رضا جدیدی، مشاور سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به بررسی اوضاع این بازار در روزهای اخیر پرداختیم. ایشان ضمن اینکه به تداوم صعودی بودن بازار خوشبین بودند به سایر حوزه های پرپتانسیل کریپتوکارنسی ها اشاره ای داشتند. حوزه هایی مثل NFT ها و بازی های بلاک چینی، توکن های حوزه ی Play to earn و همچنین حوزه ی مدیا که با بررسی آنها متوجه بازدهی خوب این توکن ها در ماه های اخیر میشویم. در نهایت هم در خصوص تشکیل یک سبد مناسب سرمایه گذاری در این حوزه و همچنین نحوه مدیریت پرتفو و ریسک در این بازار توصیه هایی را داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

افزایش ریسک پذیری در بازارهای جهانی در پی آمار ناامید کننده اشتغال در آمریکا

در بخش دوم برنامه با آقای احسان چرمگی، تحلیلگر بازارهای جهانی به بررسی مهمترین اتفاقات این بازارها در هفته ی اخیر پرداختیم.
روز جمعه گذشته با انتشار آمار ضعیف NFP شاخص دلار نزولی شد و شاهد رشد نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله آمریکا بودیم.
در بازار کامودیتی ها نیز شاهد افزایش قیمت در نفت بودیم که با افت ارزش دلار این امر همسو گردید اما دیدگاه کلی نفت نزولی ست. از طرفی قیمت های سنگ آهن بدلیل کاهش تقاضا از سوی چین و افزایش عرضه از طرف معادن استرالیا و برزیل همچنان در میان مدت 6 ماهه و یکساله روند نزولی دارد حتی تا محدوده 90 الی 100 دلاری
اونس طلا نیز به محدوده حساس 1832 دلاری نزدیک شده و در صورتی که بالای این سطح تثبیت بدهد تا مقاومت 1900 دلاری میتواند رشد کند اما دیدگاه غالب طبق داده های فاندامنتال و تکنیکال نزولی است و در صورتی که ریزش سنگین از سطح 1832 دلاری رخ بدهد میتواند دیگاه نزولی را تا اعداد حمایتی 1718 و 1678 تایید نماید.

رصد لحظه‌ای و تحلیل روند روزانه بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و تشکر از برنامه و اطلاعات خوب کارشناسان سیگنال ،🙏🌹👌🙏. چه رمز ارزهایی در زمینه و بستر سبد پیشنهادی آقای جدیدی در بستر و زمینه ،گیمینگ ،اسپورت و مدیا هستند ؟پیشاپیش
    خیلی ممنون و سپاسگزار هستم از جوابگویی و راهنمایی شما ،،🙏🙏🙏