بررسی معروف ترین وب تری ها (WEB 3)

بررسی معروف ترین وب تری ها (WEB 3)

ایده وب3 ( web3 ) از کجا شروع شد؟!

اصطلاح وب 3 به شکلی که در حال حاضر بین مخاطبین اینترنت و مخصوصا کریپتوکارنسی جاافتاده، اولین بار توسط گوین وود مطرح شد. گوین وود خالق پولکادات، یکی از هم بنیان‌گذاران اتریوم و بنیان گذار، بنیاد web 3  است. ایده کلی وب 3 هم غیر متمرکز کردن اینترنت و اپ ها بود و اگر یک جمله بخواهیم آن را تعریف کنیم : وب 3 تمام گستره ی بلاک چین های غیر متمرکز را در برمی‌گیرد.

وب 3 در کل به نسل جدید استفاده از اینترنت گفته می‌شود، این نسل قراره غیر متمرکز، امن تر و سریع تر باشد.گرچه این ایده هنوز با عملی و فراگیر شدن فاصله زیادی دارد اما از همین الآن بزرگترین مخالف آن جک دوروسی بنیان گذار توییتر است. در واقع آقای دوروسی معتقد است، وب تری تنها یک ترند است که کمپانی ها با تحریک مردم دارن به اونها میفروشن.

ارز دیجیتال فایل کوین  FILECOIN

یکی از مهم‌ترین مباحث برای اینترنت امروزی، بحث نگه‌داری داده ها و فایل هاست. در اینترنت متمرکز سایت‌ های مختلفی این سرویس را ارائه می‌کنند؛ اما برای دنیای غیر متمرکزها فایل کوین ایجاد شد،تا بتوانید داده ها و فایل ها را به صورت غیر متمرکز نگه‌داری کنید. ضمن اینکه توکن فایل کوین هم با نماد FIL   به عنوان درآمد بین افرادی که فضا را در اختیار شبکه قرار می‌دهند، پخش می‌شود.

برای اینکه بتوانیم، نقاط مناسب سرمایه‌گذاری را در ارزدیجیتال فایل کوین بدست بیاوریم، لازم است تا با استفاده از علم تحلیل تکنیکال به سراغ نمودار آن برویم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فایل کوین (Filecoin)

نمودار تحلیل تکنیکال فایل کوین (هفتگی)

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

اگر بخواهیم به بررسی فایل کوین ( FIL ) در تایم فریم هفتگی بپردازیم، می‌توانیم بگوییم خود را به محدوده حمایتی مهم هفتگی رسانده و این یعنی باید کم کم منتظر یک حرکت صعودی از این ارزدیجیتال باشیم. لازم به ذکر است، محدوده حمایتی این تایم فریم بسیار بزرگ است، به صورتی که از 18 دلار تا 27 دلار جزء این محدوده حساب می‌گردد و نهنگ ها می‌تواند از این موضوع به نفع خود استفاده کنند؛ هم‌چنین حداقل زمانی که باید برای سناریوهای آورده شده در تحلیل در نظر بگیریم، بین 3 تا 6 ماه می‌باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال فایل کوین (روزانه)

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه می‌توانیم احتمال یک صعود کوتاه مدتی را طبق یکی از دوسناریو آورده شده، برای ارزدیجیتال فایل کوین ( FIL ) در نظر بگیریم و در نهایت بعد از این صعود می‌توانیم انتظار برگشت Filecoin به همین حمایت تایم فریم هفتگی را داشته باشیم.

برای مشاهده ی تحلیل های بیشتر اینجا کلیک کنید

ارز دیجیتال تتا THETA

شبکه تتا ( THETA ) را می‌ توانیم برترین و پیشروترین بلاکچین در ارائه ویدیو بر بستر این فناوری نام گذاری کنیم. مزیت جالب و درآمدی این شبکه این هست که کاربر می ‌تواند علاوه بر مشاهده محتوای ویدیویی، بابت پخش این محتوا برای تماشا توسط سایر کاربران درآمد کسب کند. این درآمد با اختصاص ارز دیجیتال THETA به کاربران پخش‌کننده محتواهای ویدیویی کسب می‌شود. به عبارتی شبکه تتا به تولید کنندگان محتوای ارزشمند پاداش اختصاص می‌دهد. مزیت فوق‌العاده مهم کسب درآمد از شبکه تتا به روشی که گفته شد انعطاف پذیری بالای آن است. به صورتی که یک کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی یا حتی یک تلویزیون هوشمند در این سیستم درآمدی سهیم باشد.

اما برای بررسی نقاط مناسب سرمایه‌گذاری بر روی تتا باید به سراغ نمودار آن و استفاده از ابزار تحلیل تکنیکال برویم، پس در ادامه با ما همراه باشید؛

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تتا (Theta)

نمودار تحلیل تکنیکال (روزانه)

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه می‌توانیم 2 سناریو مختلف برای تتا در نظر بگیریم، در سناریو اول THETA می‌تواند از همین محدوده وارد یک روند صعودی کوتاه مدت شود، اما در سناریو دوم کف تشکیل شده فعلی شکسته خواهد شد و بعد از آن می‌توانیم از تتا انتظار یک روند صعودی کوتاه مدت را داشته باشیم.

بسیاری از کاربران جامعه ارز دیجیتال، فکر می‌کنند ترند بعدی دنیای کریپتوکارنسی می‌تواند web3 باشد؛ در همین راستا امروز دو پروژه آینده دار در این زمینه را باهم بررسی کردیم و نقاط مناسب سرمایه‌گذاری در آن ها را نیز معرفی کردیم؛ اما قبل از هراقدامی باید به این نکته دقت کرد، که وب 3 هنوز در مرحله یک ایده است و نیاز به بررسی و تحقیق بیشتر از جانب شما مخاطبین عزیز را دارد.

به نظر شما وب 3 می‌تواند ترند بعدی بازار ارزهای دیجیتال باشد؟!

پروژه های آینده‌دار در زمینه وب 3 را زیر همین پست برایمان کامنت کنید تا در آینده باهم این پروژه ها بررسی کینم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران