بررسی ارزهای دیجیتال که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده‌اند (هفته اول آذر 1398)

بررسی ارزهای دیجیتال که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده‌اند (هفته اول آذر 1398)

تحلیل تکنیکال بیت کوین : قیمت با رسیدن به کف کانال نزولی و واگرایی در rsi، در حال عبور از محدوده مقاومتی 7500 دلار است. در صورتی که شکست این ناحیه تثبیت شود، می‌توان انتظار افزایش قیمت تا سقف کانال نزولی را داشت. همانطور که در تحلیل بنیادی 4 آذر ماه گفته شد، عمده ریزش قیمت صورت گرفته به دلیل پس لرزه‌های طرح پانزی پلاس توکن و تصمیم دولت چین جهت اعمال قوانین سخت‌گیرانه برای صرافی‌های ارز دیجیتال این کشور بود که پیامد آن ایجاد ترس شدید در بازار کریپتوکارنسی بود. اما این نکته را فراموش نکنید که بیت‌کوین در کانالی نزولی قرار دارد، و تا زمانی که سقف کانال را نشکند، کماکان امکان ریزش قیمت را دارد.

تحلیل تکنیکال چین لینک : پس از آنکه نتوانست از سد مقاومت 3 دلار عبور کند، تا محدوده حمایتی 2.1 دلار ریزش داشته است. اگرچه تا زمانی که بیت‌کوین قیمت فعلی خود را حفظ کند، شکست این حمایت بعید به نظر می‌رسد اما در صورت وقوع، حمایت بعدی 1.5 دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین اس وی : پس از شکسته شدن کانال نزولی کوتاه‌مدت، قیمت تا محدوده حمایتی 85 دلار که در تحلیل بیان شده بود، ریزش داشته است. در حال حاضر مقاومت‌ پیش روی قیمت، خط روند نزولی است، که در صورت شکست، انتظار افزایش قیمت تا 150 دلار را خواهیم داشت. در غیر اینصورت، افت قیمت بیشتری را می‌توان برای این رمزارز متصور شد.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین : در حال حاضر به نظر می‌رسد در شرایط حساسی قرار گرفته است. با شکست کانال نزولی میان‌مدت، قیمت در گام اول تا 21 دلار و در گام بعدی تا 28 دلار رشد خواهد داشت. از طرف دیگر با از دست دادن محدوده حمایت استاتیک فعلی، کف کانال صعودی بلندمدت این ارز دیجیتال شکسته خواهد شد. حمایت بعدی 8 دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال اتریوم : این ارز دیجیتال که در حال عبور از خط روند نزولی میان‌مدت خود می‌باشد، در رسیدن به سد مقاومتی 190 دلار، با فشار فروش سنگین مواجه شد و پس از شکست میانگین نمایی 20 روزه، به خط روند نزولی پول بک داشته است. در حال حاضر اتریوم بین این خط و مقاومت 150 دلار قرار گرفته است. با عبور از مقاومت 150 دلار در روزهای آینده می‌توان امیدوار به افزایش قیمت تا 190 دلار بود. از طرف دیگر حمایت‌های پیش روی قیمت، 130 دلار، 100 دلار و 80 دلار خواهند بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *