برترین ارزهای دیجیتال هفته | 11 فروردین 1400

برترین ارزهای دیجیتال هفته | 11 فروردین 1400

در طول یک هفته گذشته بیت کوین توانست قیمت 50000 دلار را به عنوان کف حمایتی خود شناسایی کرده و موج اصلاحی خود را به پایان برساند.

این اتفاق متناظر بود با خبر امکان خرید خودروی تسلا با بیت کوین برای خریداران آمریکایی، الان ماسک مدیر عامل تسلا اعلام کرده این شرکت بیت کوین­‌هایی که از این طریق کسب خواهد شد را، به فروش نخواهد گذاشت بلکه به عنوان پشتوانه مالی شرکت ذخیره خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری کیوی ساور که مسئول صندوق بازنشستگی 350 میلیون دلاری نیوزلند است اعلام کرد 5 درصد از سرمایه خود را تبدیل به بیت کوین کرده است.

فدلیتی ، گلدمن ساکس  و اسکای بریج کپیتال سه شرکتی هستند که در تلاشند تا اولین ETF مبتنی بر بیت کوین را در آمریکا به ثبت برسانند. صرافی غیر متمرکز کریپتو دات کام اعلام کرد که پلتفرمی برای معامله NFT ها ایجاد کرده است که از روز جمعه 6 فروردین شروع به کار کرده است.

این پلتفرم فعالیت خود را با محصولاتی از اسناپ داگ، لیونل ریچی و بوی جورج شروع می­کند. به گفته این صرافی، این پلتفرم بزرگترین و کاربر پسندترین پلتفرم معاملاتی توکن­های نا­همتا خواهد بود.

بیت کوین توانست با %13.5 رشد به محدوده 60000 دلار وارد شود و اتریوم با %16.5 رشد در محدوده 1850 قرار دارد. در هفت روز گذشته هات (HOT) که ارز داخلی صرافی هلو می­باشد توانست با بیش از %135 رشد، بیشترین افزایش را داشته و پس از آن انکر (ANKR) با نزدیک به %90 در رده دوم بوده است.

فایل کوین (FIL)  و بیت تورنت (%70) نیز با نزدیک به %80 و %70 رشد، در رده­های بعدی بودند. در آن سوی بازار سلسیوس (CEL) با %2.6 و لئو (LEO) با %1.7 بیشترین افت را داشتند.

در ادامه به معرفی آلتکوین­هایی می پردازیم که بیشترین احتمال رشد را در هفته آینده خواهند داشت.

آوه (AAVE)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آوه
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

آوه در یک روند صعودی پرقدرت قرار دارد  که می توان آن را در یک کانال در نظر گرفت. قیمت پس از شکست ناموفق سقف کانال شروع به اصلاح نمود و در طول موج اصلاحی خود با واکنش حمایت 300 دلار حرکت نزولی خود را به اتمام رساند.

فاز اصلاحی را میتوان در قالب یک کانال پرچم مشاهده نمود. در صورت شکست سقف پرچم و تثبیت قیمت در بالای آن م باید انتظار خروج قیمت از کانال پیشین قیمتی خود را داشت.

نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی همگرایی دارند که این نشان دهنده تمایل به حفظ روند صعودی بلند مدت می­باشد و خط مقاومت در اندیکاتور RSI شکیته شده است که می­توان آن را نشانه­ای برای احتمال تایید الگو پرچم دانست.

بایننس کوین (BNB)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بایننس کوین
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بایننس کوین در موج اصلاحی از روند صعودی بلند مدت خود قرار دارد. قیمت پس از تشکیل یک سقف تاریخی در محدوده 370 دلار در فاز اصلاحی قرار گرفت.

عدم وجود واگرایی در اندیکاتور مکدی و RSI  با نمودار قیمت نشانه تمایل به حفظ روند صعودی می­باشد بنابراین می­توان انتظار داشت قیمت از قله قبلی خود عبور نماید. فاز اصلاحی را می­توان در قالب یک الگوی مثلث مشاهده نمود.

در صورت شکست سقف مثلث، الگو تایید خواهد شد و با توجه به اینکه در موج سوم از الگوی مثلث قرار داریم این امر بسیار محتمل می­نماید. هیستوگرام مکدی مثبت شده است و در صورت تثبیت قیمت در بالای مثلث باید انتظار شروع یک موج  صعودی دیگر در بایننس کوین را داست که هدف آن رسیدن به سقف کانال بلند مدت قیمتی خواهد بود.

بیت کوین اس وی (BSV)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین اس وی
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت کوین اس وی در فاز اصلاحی از روند صعودی بلند مدت خود قرار دارد. حرکت قیمت را می­توان در یک کانال صعودی بلند مدت در نظر گرفت که قیمت مدتهاست درگیر نوسان در محدوده کف کانال است.

بیت تورنت (BTT)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت تورنت
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت تورنت به تازگی از کانال قیمت بلند مدتی خود خارج شده است. وجود همگرایی بین نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی بلند مدتی قیمت می­باشد.

هدف اولیه قیمت را می­توان یک کانال موازی به عمق کانال قبلی قیمت در نظر گرفت. شکست سقف کانال قبلی با افزایش حجم محسوسی در معاملات همراه بوده است به این شکست اعتبار مناسبی خواهد داد. در اندیکاتور RSI نیز خط حمایت به خوبی حفظ شده است و اندیکاتور RSI در محدوده هیجان خرید قرار دارد که نشان دهنده نوسانات پرهیجان در قیمت خواهد بود. بنابراین می­توان حرکت صعودی قیمت را پایدار در نظر گرفت.

فایل کوین (FIL)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال فایل کوین
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

فایل کوین در یک ماراتن صعودی پر شتاب قرار دارد. قیمت در طول روند صعودی خود توانست سقف تاریخی قیمت را در محدوده 137 دلار بشکند و پس از مدت کوتاهی نوسان زیر آن دوباره از آن عبور نماید.

وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی بلند مدت قیمت می­باشد. از طرفی در اندیکاتور RSI نیز همگرایی بین نمودار قیمت و اندیکاتور مشاهده می­شود و خط حمایت در RSI به خوبی حفظ شده است. حضور RSI در محدوده هیجان خرید نیز نشانه دیگری از تمایل به حفظ روند صعودی بلند می­باشد.

ترون (TRX)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ترون
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ترون در کانال صعودی بلند مدت خود پس از مدت­ها نوسان در بالای خط میانی کانال خود به سر می­برده است. این نوسان را می­توان در قالب یک الگوی مثلث مشاهده نمود. قیمت همزمان با نفوذ به سقف مثلث خط واگرایی منفی خود را در اندیکاتور RSI شکسته است. در صورت تثبیت قیمت در بالای مثلث، الگو تایید خواهد شد و در آن صورت اولین هدف را  می­توان رسیدن قیمت به سقف کانال دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *