برترین ارزهای دیجیتال هفته | پنجشنبه 25 دی 1399

برترین ارزهای دیجیتال هفته | پنجشنبه 25 دی 1399

در طول این هفته بیت کوین پس از نزدیک به یک ماه صعود بی سابقه که باعث ثبت رکوردهای جدید قیمتی برای بازار ارزهای دیجیتال شد در نهایت شروع به اصلاح نمود و تا نزدیک به 30000 دلار پایین آمد. اما پس از شناسایی کف قیمتی خود اصلاح را به پایان رساند. این اصلاح با عوامل بنیادی نیز همچون خبر افزایش نرخ سود اوراق قرضه آمریکا و افزایش سختی استخراج بیت کوین نیز همراه بود که موجب عرضه زیادی در بازار شد. این تغییرات باعت ایجاد نوسان های زیادی در میان آلتکوین ها شد که برای معامله گران بسیار جذاب بود. در نهایت در هفت روز گذشته بیت کوین %1.1 و اتریوم %5.2 افت داشته اند.

در طول هفت روز گذشته زی کش (ZEC) با %70 رشد بیشترین افزایش را داشته است و پس از آن میکر (MKR)، دش (DASH)، و سوشی (SUSHI) به ترتیب با %44، %37 و %32 در رده های بعدی بودند. در آن سوی بازار ایاس (EOS) با %13 و لایت کوین با %11 بیشترین افت را داشته اند.

در ادامه به معرفی ارزهایی می پردازیم که دارای ارزش بازاری بیش از یک میلیارد دلار می باشند و بیشترین پتانسیل رشد را در هفته آینده خواهند داشت.

آوه (AAVE)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

آوه دریک کانال صعودی بلند مدت در حرکت است که مدتی را در بالای خط میانه کانال در حال نوسان بوده است. این ارز به تازگی از محدوده تراکمی خود خارج شده است، که این حرکت با شکست خطوط واگرایی منفی در اندیکاتورهای مکدی و RSI نیز همراه بوده است. با توجه به حضور RSI در محدوده هیجان خرید، انتظار می رود قیمت به سقف کانال خود برسد.

اتم (ATOM)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اتم در تایم روزانه در یک کانال بلند مدت در حال نوسان است. قیمت در محدوده سقف کانال خود در حال تشکیل یک الگوی مثلث می باشد. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتورهای مکدی و RSI می تواند نشانه ای از تمایل به حفظ روند صعودی باشد. بنابراین می توان انتظار داشت قیمت با تایید الگوی مثلث از سقف کانال خود خارج شود. الگو در صورت شکست سقف مثلث تایید خواهد شد و بهترین حد ضرر را می توان خروج قیمت از کف مثلث دانست.

بیت کوین کش (BCH)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت کوین کش از یک کانال میان مدت خارج شده است و در طی یک اصلاح به سقف شکسته شده کانال پولبک زده است. اکنون قیمت با واکنش به سقف شکسته شده کانال قبلی، به عنوان کف جدید خود در حال تشکیل یک موج صعودی می باشد و می توان اهداف جدیدی را برای آن در نظر گرفت.

بیت کوین اس وی (BSV)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت کوین اس وی پس از خروج از یک روند نزولی بلند مدت اقدام به پولبک به خط روند شکسته شده کرده است. در تحلیل های گذشته هدف بلند مدت و حد ضرر ها را برای بیت کوین اس وی مشخص نمودیم اما در کوتاه مدت می توان انتظار داشت قیمت به قله قبلی خود باز گردد. بهترین حد ضرر را می توان بازگشت قیمت به زیر خط روند نزولی در نظر گرفت. 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *