آیا رشد قیمت آلتـکوین‌ها نزدیک است؟

آیا رشد قیمت آلتـکوین‌ها نزدیک است؟

بررسی ها نشان می دهد که موسسات مالی در طول هفته های گذشته در حال خرید بیت کوین بوده‌اند و از طرف دیگر هولدرها یا سرمایه گذاران بلند مدت نیز بخش عمده ای از بیت کوین های موجود را در اختیار دارند. این موضوع نشان دهنده این است که دست‌های قدرتمند کماکان تعیین کننده روند فعلی قیمت در بازار رمزارزها هستند.

دیتای گوگل ترندز نیز نتایج مشابهی را نشان می دهد:

گوگل ترندز کریپتوکارنسی

همانطور که ملاحظه می شود میزان جستجوها برای بیت کوین کماکان در محدوده های پایینی نسبت به گذشته قرار دارد که نشان می دهد رشد قیمت فعلی به خاطر فعالیت عموم مردم نبوده است.

شاخص ارز بازار رمزارزها (Total) بار دیگر به ATH خود نزدیک می شود. محدوده ای که اهمیت مقاومتی بسیار بالایی دارد. اکنون سرمایه گذاران بازار رمزارزها بر سر یک دو راهی قرار گرفته اند: آیا شاهد ریزش شدید قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال در محدوده قیمتی فعلی خواهیم بود و یا اینکه با شکست این ناحیه مقاومتی می توان تارگتهای 3.13، 4.14  و 5.61 تریلیون دلار را برای مارکت کپ بازار رمزارزها متصور شد. به نظر می‌رسد باید برای رسیدن به جواب نهایی مدتی صبر کرد و ادامه واکنش بازار به سطح یاد شده را بررسی کرد.

با کریپتوکست در شنوتو و کست‌باکس همراه باشید تا مهمترین اخبار و تحولات ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، قیمت در حال تکمیل الگوی فنجان است که در صورت تکمیل می‌توان تارگت 5.61 تریلیون دلاری را برای ارزش بازار در نظر گرفت.

نمودار ارزش بازار رمزارزها در تایم فریم روزانه

نمودار ارزش بازار رمزارزها در تایم فریم روزانه

اما چه زمانی در بازار آلتکوین‌ها سرمایه گذاری کنیم؟

برای سرمایه گذاری در بازار آلتکوین‌ها حتما به شاخص توتال و قیمت بیت کوین توجه داشته باشید. بیت کوین در مسیر مقاومت‌های بسیار مهم 60 هزار دلار و 64500 دلار قرار دارد. از سوی دیگر برای فروکش ترس ناشی از مقاومت های فوق نیاز به تثبیت قیمت بالای 54 هزار دلار داریم. در صورتی که قیمت بیت کوین در طول چند روز آینده بتواند بالای این ناحیه حمایتی تثبیت داشته باشد، می‌توان بار دیگر شاهد رشد قیمت آلتکوین ها بود. اما برای بررسی زمان شروع این رشد بهتر است که از شاخص بیت کوین دامیننس استفاده کنیم:

اخبار و تحلیل‌های بیشتر در کانال سیگنال ارز دیجیتال

نمودار سهم بیت کوین از بازار رمزارزها (BTC.D)

نمودار سهم بیت کوین از بازار رمزارزها (BTC.D)

همانطور که در نمودار بیت کوین دامیننس مشاهده می شود، سهم بیت کوین در بازار رمزارزها پس از یک رالی نزولی از ناحیه 73 درصد به محدوده 40 درصد، در یک کانال رنج قرار گرفته است. مقاومت های 45 درصد و 48 درصد در میان مدت اهمیت زیادی دارند که در صورتی که شکسته شوند، ریزش های بیشتر آلتکوین ها در بازار را خواهیم داشت.

اما در حال حاضر شاخص به مقاومت 45 درصد واکنش نشان داده است که در صورت تثبیت می‌توان انتظار واکنش بازار آلتکوین‌ها به این موضوع را داشت و شاهد رشد آلتکوین های پرپتانسیل در طول چند روز آینده را داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • به نظر من اقدام چین درممنوعیت معامله ار های دیجیتال وبر عکس استقبال آمریکا از رمز ارز باعث افزایش شده .

  • من مطمئن هستم شاخص BTC.D تا محدوده 42 طی چند روز آینده ریزش داره رشد آلتکوین