آخرین تحولات بازار فولاد و محصولات فولادی | دوشنبه 4 اسفند 99

آخرین تحولات بازار فولاد و محصولات فولادی | دوشنبه 4 اسفند 99

بازار فولاد در حال تست قیمت های بالاتر می باشد. اگرچه بعد از اولین روز بازگشایی چین، قیمت های بالاتر سنگ آهن و فولاد و قراضه را شاهد بودیم اما این هفته برای بررسی دقیق معاملات مورد توجه است که پیشنهادات تا چه حد به معامله منجر می شود.

بیلت CIS در آخرین ارزیابی آرگوس ۵۵۰ دلار فوب بود و ۲۵ هزار تن به اتیوپی با بهای ۵۵۵ دلار فوب مذاکره شد و اوکراین نیز در حال مذاکره بر سر قیمت ۵۵۵ دلاری بیلت فوب به ترکیه بود. در حالیکه فولادسازان انتظار رشد بیشتر قیمت ها را دارند.

این در حالی است که در شرق آسیا قیمت ها نسبت به هفته گذشته افزایش داشت و اندونزی و ویتنام بیلت را ۵۸۰ دلار CFR مانیلا به فروش رساندند و تقویت تقاضا در شرق آسیا همراه با افزایش قیمت بیلت داخلی چین فرصت رشد بیشتر قیمت ها را ایجاد کرده است.

آخرین تحلیل های بازار سرمایه در سایت و اپلیکیشن سیگنال

ویتنام قیمت های پیشنهادی خود را به ۵۶۵ تا ۵۷۰ دلار فوب افزایش داد و قیمت های وارداتی به چین تا ۵۹۰ دلار CFR از اندونزی و ویتنام شنیده شد.

بازار محصولات طویل نیز با افزایش قیمت و  دورنمای تقاضای مثبت مواجه بود و میلگرد با ۱۰ دلار افزایش ۶۰۰ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد در حالیکه قراضه وارداتی ترکیه ۴۲۰ دلار CFR ارزیابی شده است.

 اسلب با ۱۵ دلار افزایش ۶۴۰ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد و برخی فعالان بازار انتظار افزایش نرخ اسلب تا ۶۸۰ دلار را دارند. اگرچه قیمت های عملیاتی برای واردات به ایتالیا اکنون ۶۷۰ دلار CFR بود و ترکیه ورق کلاف گرم را  برای تحویل ماه می ۷۷۰ تا ۷۹۰ دلار پیشنهاد داده است. درحالیکه آخرین ارزیابی ها از معاملات ۷۵۰ دلاری فوب  خبر می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *