واچ لیست بورسی | هفته اول آبان 1400

واچ لیست بورسی | هفته اول آبان 1400

شاخص کل در هفته ای که گذشت بیش از 2 درصد رشد داشت اما ارزش معاملات بسیار پایین بود و به زحمت به 5 هزار میلیارد تومان می رسید. کمبود پول در بازار باعث شده است که روندهای مثبتی که در بازار شکل می گیرند تداوم نداشته باشد. صف های خرید در بازار به سرعت عرضه می شوند و خریداران نیز تمایل زیادی به خرید در دامنه مثبت نشان نمی دهند.

با این حال، بازار در افت اخیر خود در اکثر نمادها نقدشونده ظاهر شده است و در صورت خرید در چنین روزهایی، باید کمی دید خود را بلندمدت تر کنید و در صورت رسیدن به حد ضرر، از نماد خارج شوید.

نمادهایی که در زیر معرفی شده است، صرفا جهت بررسی بیشتر توسط خود شما ارایه شده است و سیگنال خرید و فروش نمی باشد.

از محدوده های حمایتی که در چارت مشخص شده است، می توان به عنوان حد ضرر استفاده نمود.

تحلیل تکنیکال فولاد

بعد از رشد در یک کانال صعودی و برخورد به سقف کانال در محدوده 1000 تومان، دچار اصلاح شده است و هم اکنون در نزدیکی حمایت 980 تومان قرار گرفته است. با حفظ محدوده حمایتی 980 تومان، انتظار رشد تا حوالی 1200 تومان در نزدیکی خط میانی کانال وجود دارد.

رصد لحظه‌ای بازارهای مالی در آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال

تحلیل تکنیکال ونوین

در نزدیکی ضلع پایین مثلث و حمایت 350 تومان قرار گرفته است. در گذشته، سه بار به این خط روند واکنش مثبت نشان داده است. محدوده 440 تومان را نیز می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال دلر

بعد خروج از کانال نزولی، توانست تا سقف تاریخی 5100 تومان رشد کند و دچار اصلاح شده است. مهمترین حمایت سهم در محدوده 4 هزار تومان قرار دارد و در صورت شکست سقف تاریخی، انتظار رشد تا محدوده 6500 تومان برای این نماد وجود دارد.

تحلیل تکنیکال سشرق

پس از رشد تا محدوده 1000 تومان، با افت قیمت مواجه شده است و در حال نزدیک شدن به محدوده حمایتی 700 تا 750 تومان در نزدیکی خط میانی کانال می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *