واچ لیست هفتگی ارزدیجیتال

واچ لیست هفتگی ارزدیجیتال

بیت کوین و اکثر آلت کوین های اصلی در طول دوره ای که بازارهای سهام ایالات متحده بسته بود حرکت بزرگی را آغاز نکردند که این نشان دهنده ی ارتباط تنگاتنگ میان بیت کوین و شاخص S&P 500 و هم چنین عدم اطمینان در مورد عملکرد بازار سهام در هفته آینده می باشد .

در حالی که برخی از تحلیلگران در کوتاه مدت انتظار ضعف بیت کوین را دارند، برخی دیگر بر این باورند که بیت کوین می تواند در مرحله تثبیت باشد و بخش بزرگی از صعود خود را در چرخه هاوینگ چهار ساله هنوز در پیش داشته باشد. با وجود روند نزولی بیت کوین در روزهای اخیر ، بعضی از آلت کوین ها با لیست شدن در کارگزاری کوین بیس (Coinbase)شاهد صعودی قوی بودند.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزدیجیتال بیت کوین (BTC)

تحلیل تکنیکال بیت کوین در بازه ی زمانی روزانه نشان می دهد بیت کوین در یک کانال صعودی قرار دارد که پس از برخورد به سقف کانال و مقاومت مهم میانگین متحرک 200 روزه در حال ریزش می باشد .

حرکت RSI به زیر 50 واحد نشان می دهد فروشنده ها دست بالاتر را دارند . روند نزولی بیت کوین با عبور از میانگین متحرک نمائی(EMA) 20 روزه و میانگین متحرک 50 روزه تشدید شده و در صورت ادامه ی نزولی بودن بیت کوین و شکست حمایت داینامیک کانال ،امکان کاهش قیمت به 32 هزار دلار وجود دارد .

تحلیل ارزدیجیتال ریپل (XRP)

ارزدیجیتال ریپل با واکنش نشان دادن به حمایت 0.69 دلاری و با شروع روند صعودی خریداران توانستند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمائی (EMA) 20 روزه برسانند اما میانگین متحرک(MA)50 روزه به عنوان یک حمایت قوی عمل کرد و خریدارها نتوانستند این روند صعودی را حفظ کنند.

حرکت RSI در محدوده ی میانی نشان دهنده ی تعادل بین عرضه و تقاضا می باشد . در صورتی که خریداران بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک 50 روزه برسانند در ادامه میانگین متحرک 200 روزه به عنوان یک مقاومت مهم عمل می کند .

تحلیل ارزدیجیتال چین لینک (LINK)

تحلیل ارزدیجیتال چین لینک در تایم فریم روزانه نشان می دهد قیمت یک بار از خط روند نزولی بالاتر رفته اما فروشنده ها قیمت را به زیر این خط روند نزولی بازگرداندند.

در صورتی که خریداران باعث افزایش قیمت چین لینک و عبور از خط روند نزولی شوند ،میانگین متحرک نمائی (EMA)20 روزه و میانگین متحرک (EMA)50 روزه به عنوان یک مقاومت عمل می کنند .

واگرائی مخفی منفی نیز مزیتی برای خریداران می باشد .

تحلیل ارزدیجیتال بیت کوین کش (BCH)

ارزدیجیتال بیت کوین کش با برخورد به سقف کانال روند نزولی خود را آغاز کرده و با ریزش قوی از میانگین متحرک نمائی (EMA)20 روزه و در ادامه میانگین متحرک(MA)50 روزه تا حوالی قیمت 329 دلار رسید اما خریداران کنترل روند را دست گرفتند و با عبور از میانگین متحرک 50 روزه به میانگین متحرک نمائی به صورت یک مقاومت واکنش نشان دادند .

در صورتی که روند صعودی ادامه یابد میانگین متحرک 500 روزه به عنوان یک مقاومت حائز اهمیت است .

واگرائی مخفی مثبت نیز مزیتی برای فروشندگان محسوب می شود .

تحلیل ارزدیجیتال فایل کوین(FIL)

ارزدیجیتال فایل کوین در یک روند نزولی محدود شده است ، اگر خریداران قیمت را بالای میانگین متحرک نمائی (EMA)20 روزه حفظ کنند احتمال صعود به بالای مقاومت کانال وجود دارد .

حرکت RSI در محدوده ی میانی نشان دهنده ی تعادل بین عرضه و تقاضا می باشد .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران