مقایسه بازدهی صندوق های سهامی با شاخص کل در ماه منتهی به 20 مهر 99

مقایسه بازدهی صندوق های سهامی با شاخص کل در ماه منتهی به 20 مهر 99

در این گزارش بهترین صندوق های سهامی را از نظر بازدهی با شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس مقایسه خواهیم کرد.

تمایل شاخص کل به صعود

شدت ریزش بازار بورس در یک ماه گذشته کمتر شده است و شاخص کل بورس تمایلات صعودی در محدوده یک میلیون و 500 هزار واحد نشان می دهد. در صندوق های سهامی 80% صندوق ها بازده مثبتی داشته اند و به نوعی برگشت آرام به مدار صعودی احساس می شود. البته هنوز نمی توان گفت که روند شاخص کل در دید کوتاه مدت صعودی شده است چراکه مقاومت مهم یک میلیون و 700 هزار واحدی برای شاخص کل هنوز در پیش است.

صندوق های سهامی در یک ماه اخیر به طور میانگین 5 درصد بازدهی مثبت داشته اند. در این گزارش به معرفی 5 صندوق برتر سهامی در ماه منتهی به 20 مهرماه 99 می پردازیم.

سیگنال، بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی را به صورت ماهانه با شاخص کل مقایسه می کند تا عموم مردم بتوانند با نگاهی منصفانه و به دور از جانبداری برای سرمایه گذاری های خود تصمیم بگیرند.

لازم به ذکر است، بازدهی آورده شده صرفا عملکرد گذشته صندوق هاست و به علت ماهیت نوسانی بازار سرمایه، نمی توان گفت در آینده نیز چنین عملکردی تکرار خواهد شد.

بازدهی های ثبت شده در نمودار از آخرین اطلاعات منتشر شده از طرف صندوق های سرمایه گذاری استخراج شده است.

صندوق های ارزش آفرین بیدار و آهنگ سهام کیان به ترتیب با بازدهی های 13.03 و 11.99 درصدی در صدر برترین صندوق های سهامی قرار دارند. در این بین تنها صندوق ارزش آفرین بیدار جزو صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) است. صندوق اعتبار سهام ایرانیان و صندوق ارزش آفرین بیدار دو صندوقی هستند که به تازگی و در سال 99 وارد بازار سرمایه شده اند.

پنج صندوق سرمایه گذاری سهامی با عملکرد بهتر در ماه منتهی به 20 مهرماه 99 عبارت اند از:

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *