صندوق های سهامی یا سهام بورسی؟ (گزارش ماهانه منتهی به 22 شهریور 99)

صندوق های سهامی یا سهام بورسی؟ (گزارش ماهانه منتهی به 22 شهریور 99)

در این گزارش بهترین صندوق ها را از نظر بازدهی با شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس در ماه منتهی به  22 شهریورماه 99 مقایسه خواهیم کرد.

سرمایه گذاری جمعی، امن و راحت

با نگاهی به عملکرد صندوق های بورسی در شدیدترین ریزش بورس در 10 سال اخیر متوجه می شویم که سرمایه گذاری جمعی می تواند از سرمایه گذاری انفرادی در بازار بورس امن تر و راحت تر باشد. صندوق های سرمایه گذاری در افت شدید بازار بورس در یک ماه گذشته نشان دادند که می توان با مدیریت حرفه ای و اجرای تصمیمات به موقع، از آسیب به ارزش دارایی ها جلوگیری نمود. به همین جهت در این گزارش به بررسی عملکرد صندوق های سهامی در یک ماه اخیر پرداخته ایم.

سیگنال، بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی را به صورت ماهانه با شاخص کل مقایسه می کند تا عموم مردم بتوانند با نگاهی منصفانه و به دور از جانبداری برای سرمایه گذاری های خود تصمیم بگیرند.

لازم به ذکر است، بازدهی آورده شده صرفا عملکرد گذشته صندوق هاست و به علت ماهیت نوسانی بازار سرمایه، نمی توان گفت در آینده نیز چنین عملکردی تکرار خواهد شد.

بازدهی های ثبت شده در نمودار از آخرین اطلاعات منتشر شده از طرف صندوق های سرمایه گذاری استخراج شده است.

سرمایه گذاری جمعی، امن و راحت

صندوق های سرو سودمند مدبران و توسعه اندوخته آینده جزو صندوق های قابل معامله در بورس هستند که به ترتیب با نماد های “سرو” و “اطلس” در بورس قابل خرید و فروش می باشند.

5 صندوق سرمایه گذاری برتر سهامی

پنج صندوق سرمایه گذاری سهامی با عملکرد بهتر در ماه منتهی به 22 شهریورماه 99 عبارتند از:

**توجه**

لازم است تا برترین صندوق های سرمایه گذاری از جنبه های مختلفی مورد سنجش قرار بگیرند. ما در این گزارش صرفا به میزان بازدهی صندوق ها به عنوان برجسته ترین عاملی که اغلب سرمایه گذاران آن را دنبال می کنند، پرداخته ایم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *