شاخص سهام شانگهای چین صعود یا ریزش؟ | تاریخ 1 تیر ماه 1399

شاخص سهام شانگهای چین صعود یا ریزش؟ | تاریخ 1 تیر ماه 1399

شاخص بورس شانگهای چین در محدوده حساسی قرار گرفته است و با اعلام خبر اعمال محدودیت و تحریم های چین توسط آمریکا بدلیل اقلیت مسلمان اویغور چین باید دید تاثیر آن به چه نحو خواهد بود. به گزارش بلومبرگ چین قصد دارد خرید محصولات آمریکایی مانند جو، سویا، ذرت و اتانول را از آمریکا تسریع ببخشد. این میتواند خبر خوبی برای شاخص های آسیایی باشد.

همانطور که در نمودار زیر میبینید شاخص به میزان بالای 61.8 درصد فیبو موج صعودی قبل از خود اصلاح انجام داده و در کانال نزولی بلند مدت خود در حال حرکت است. قیمت اکنون پس از تماس با خط روند رسم شده آن را شکسته و با توجه به نیم نگاهی به اخبار فاندامنتال برای آینده قیمتی دو سناریوی زیر متصور است:

  • سناریوی صعودی : در صورت تثبیت بالای خط روندی حمایت های سقف کانال نزولی و و پس از آن عدد 3120 میتواند بر سر راه قیمت مشاهده گردد.
  • سناریوی نزولی : در صورت ریزش در پی اخبار منفی منتشره از سوی آمریکا میتواند افت تا سطح مقاومت های 2800 واحد و پس از آن تا سطح خط چین میانی کانال نزولی را داشته باشد.
شاخص سهام شانگهای چین صعود یا ریزش؟
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *