تحلیل تکنیکال سوشی سواپ (SUSHI) | 11 بهمن 1399

تحلیل تکنیکال سوشی سواپ (SUSHI) | 11 بهمن 1399

سوشی توکنی در بستر اتریوم است که ابزاری برای پرداخت های داخلی و سرمایه گذاری در پروژه صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ شناخته می‌شود. در صرافی‌های غیر متمرکز امنیت کاربران توسط سیستم بلاکچین تامین می‌شود که این باعث در امان ماندن حساب ها از نفوذ هکرها و کلاهبرداران می‌شود. این امر باعث توجه معامله گران به سمت صرافی‌های غیر متمرکز همچون سوشی سواپ شده است و در نتیجه تقاضا برای توکن سوشی افزایش یافته است.

در حال حاضر حدود  127 میلیون واحد سوشی موجود است، که با ارزشی در حدود 1.16 میلیارد دلار در رده 36 ام بازار قرار دارد. در تحلیل قبل پیش بینی کردیم سوشی در مسیر صعودی خود درگیر سقف تاریخی خود خواهد شد و مدتی را در آن محدوده به نوسان خواهد پرداخت.

نمودار قیمت سوشی در تایم روزانه آورده شده است.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همان گونه که مشاهده می‌شود قیمت مدتی را در زیر مقاومت تاریخی خود در حال نوسان بوده است. وجود همگرایی بین نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی می‌تواند نشانه ای از تمایل به حفظ روند صعودی باشد. با توجه به حفظ خط حمایت در اندیکاتور RSI و حرکت به سمت محدوده هیجان خرید می‌توان به شکست مقاومت امیدوار بود.

برای بررسی دقیق تر، نمودار را در تایم‌های پایین دست نیز تحلیل می‌کنیم.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم 4 ساعته می‌توان روند صعودی قیمت را در یک کانال در نظر گرفت. قیمت پس از ناکامی در رسیدن به سقف کانال در محدوده مقاومت تاریخی خود، شروع به نوسان در محدوده خط میانی کانال کرده است، که در طی آن چند نقوذ به محدوده مقاومتی داشته است. الگوی تشکیل شده در این محدوده رنج را می‌توان در دو سناریو در نظر گرفت.

با توجه به وجود واگرایی در اندیکاتور مکدی می‌توان الگوی فوق را به صورت یک الگوی بازگشتی در نظر گرفت که در صورت شکست کف آن تایید خواهد شد. در این صورت انتظار اصلاح قیمت تا کف کانال و در محدوده 5.8 دلار را داشت.

اما با توجه به نفوذ مکدی به خط واگرایی خود می‌توان الگوی فوق را به صورت یک مثلث در نظر گرفت. در صورت تایید الگو باید انتظار شکست مقاومت تاریخی و حرکت به سمت سقف کانال را داشت. بهترین سیگنال خرید می‌تواند شکست خط مقاومت در اندیکاتور RSI باشد که با توجه به قرار گیری RSI در محدوده هیجان خرید، صعود قیمت پر شتاب خواهد بود.

بهترین حد ضرر را می‌توان از دست رقتن کف الگو دانست که در آن صورت سناریو اول اتفاق خواهد افتاد اما با توجه به وضعیت نمودار در تایم‌های بالادست روند صعودی بلند مدت سوشی پایدار خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *