3 سهم برگزیده امروز بازار سهام (بفجر – رمپنا – غبشهر) | چهارشنبه 28 آبان ماه 1399

3 سهم برگزیده امروز بازار سهام (بفجر – رمپنا – غبشهر) | چهارشنبه 28 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1بفجر1.912.5
2رمپنا1.56
3غبشهر2.41.5

1. بفجر: فجر انرژی خلیج فارس با نماد بفجر، در بازار بورس و گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم قرار دارد. این نماد در یک کانال صعودی و در یک مثلث اصلاحی قرار دارد. در این تحلیل از میانگین متحرک نمایی 200 روزه نیز استفاده شده است که قیمت در نزدیکی آن قرار دارد.
سرانه خرید کدهای حقیقی در معاملات امروز 36 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 14 میلیون تومان بود. برای ادامه روند صعودی، نیازمند شکست مثلث و محدوده مقاومتی 3800 تومان است.

2. رمپنا: گروه مپنا با نماد رمپنا، در بازار بورس و گروه خدمات فنی و مهندسی قرار دارد. این نماد از محدوده 3500 تومان، افتی در حدود 60 درصد داشت و تا حوالی 1500 تومان نیز کاهش قیمت داشت و به این ناحیه واکنش نشان داد.

در معاملات امروز که با برتری خریداران حقیقی همراه بود، سرانه خرید کدهای حقیقی 80 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 13 میلیون تومان بود. برای ادامه صعود در این نماد، نیازمند خروج از کانال نزولی و همچنین شکست محدوده مقاومتی 2 هزار تومان هستیم.

3. غبشهر: صنعتی بهشهر با نماد غبشهر، در بازار بورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد. این نماد از محدوده 4 هزار تومان، افتی در حدود 50 درصد تا حوالی 2 هزار تومان داشت و بعد از واکنش به این ناحیه، با افزایش تقاضا رو به رو شد.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 37 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 24 میلیون تومان بود.

برای صعود از این ناحیه، باید از خط روند نزولی قرمز رنگ عبور کند و مقاومت مهم برای این نماد نیز در محدوده 3 هزار تومان قرار دارد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران