2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (قزوین – افق) | چهارشنبه 7 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (قزوین – افق) | چهارشنبه 7 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1قزوین125.88
2افق1.11.76

1. قزوین: قند قزوین با نماد قزوین در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. این نماد از محدوده 7 هزار تومان، تا حوالی 3 هزار تومان، افتی در حدود 58 درصد را تجربه کرد.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 150 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 25 میلیون تومان بود.

مهمترین حمایت، محدوده 3 هزار تومان است و در صورت رشد نیز، مقاومت 4 هزار تومان پیش روی این نماد می باشد.

2. افق: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با نماد افق در بازار بورس و گروه خرده فروشی قرار دارد. این نماد از محدوده 9 هزار تومان، افت 30 درصدی داشت و تا حوالی 6 هزار تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به این محدوده واکنش نشان داد.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 20 میلیون تومان و سرانه فروش آنها نیز 11 میلیون تومان بود.

در صورت رشد، مقاومت های 8 هزار تومان و 9 هزار تومان پیش روی این نماد می باشد.

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (قزوین - افق) | چهارشنبه 7 آبان ماه 1399
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *