2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 3 تیر ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 3 تیر ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1ولبهمن5.312.58
2غگلپا6.092.15

1. ولبهمن : شرکت بهمن لیزینگ با نماد ولبهمن، در بازار فرابورس و گروه سایر واسطه گری های مالی قرار دارد. این نماد بعد از شکست سقف 1200 تومان، امروز حجم بسیار بالایی معامله شد و در پایان بازار نیز با صف خرید به کار خود خاتمه داد.

در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین، نزدیک به 40 میلیون تومان خرید کرد که بیشتر از سه برابر میانگین ده روزه سرانه حقیقی در این نماد بود.

در اندیکاتور RSI شاهد ورود آن به ناحیه بیش خرید هستیم که با شکست سقف 1200 تومان همراه شده است.

در صورت رشد از این ناحیه، محدوده سقف کانال در منطقه 1800 تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم. چنانچه قیمت از این ناحیه کاهش پیدا کند، محدوده 1000 تومان و 800 تومان مهمترین حمایت های آن محسوب می شود.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 3 تیر ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. غگلپا : شير پاستوريزه پگاه گلپايگان با نماد غگلپا در بازار فرابورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد.

بعد از برخورد به محدوده 10 هزار تومان در سقف کانال، با افزایش عرضه ها در بازار، این سهم تا حوالی 8 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و بعد از واکنش به این ناحیه، امروز دوباره در حوالی قیمت 10 هزار تومان حجم بسیار بالایی در آن معامله شد.

در معاملات امروز هر کد حقیقی نزدیک به 40 میلیون تومان خرید انجام داد که در حدود 4 برابر میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد بوده است.

در صورت عبور و تثبیت روی محدوده 10 هزار تومان می توانیم منطقه 14 هزار تومان را به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم. در صورت کاهش قیمت، مهمترین حمایت آن در حوالی 8 هزار تومان قرار دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 3 تیر ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران