2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وتعاون – ثاژن) | شنبه 25 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وتعاون – ثاژن) | شنبه 25 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1وتعاون1.232.19
2ثاژن7.032.02

1. وتعاون: بیمه تعاون با نماد وتعاون در بازار پایه زرد فرابورس و گروه بیمه و صندوق بازنشستگی قرار دارد. با اصلاحی که از محدوده 850 تومان در این نماد شاهد بودیم، تا حوالی 650 تومان نیز کاهش قیمت داشت و این محدوده مانع ریزش بیشتر قیمت شده است.

در معاملات امروز که عرضه ها در بازار زیاد بود و بسیاری از نمادها در صف فروش قرار داشتند و یا در دامنه منفی معامله می شدند، این نماد توانست به صف خرید برسد.

هر کد حقیقی در معاملات امروز حدود 27 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز 12 میلیون تومان بود. نسبت خریدار به فروشنده حقیقی در این نماد بیش تر از 2 است که نشان از قدرت خریداران حقیقی در معاملات امروز است.

مهمترین حمایت سهم در صورت افت بیشتر قیمت، حوالی 600 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه، محدوده هزار تومان را به عنوان هدف سهم می توانیم در نظر داشته باشیم.

2. ثاژن: سخت آژند با نماد ثاژن در بازار پایه نارنجی فرابورس و گروه انبوه سازی قرار دارد. بعد از برخورد به خط میانی کانال در حوالی 1400 تومان، این سهم اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد و با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 20 روزه، امروز با حجم بسیار بالا به صف خرید رسید.

در معاملات امروز، حدود 25 میلیون برگ سهم داد و ستد شد که همانطور که در تصور نیز مشاهده می شود، بیش از 6 برابر میانگین حجم ده روز اخیر در این نماد بوده است.

70 درصد از فروش های امروز توسط 5 کد حقوقی انجام گرفت و در سمت خریدارها نیز 440 کد حقیقی با سرانه 73 میلیون تومان خرید کردند که رقم نسبتا بالایی برای این نماد محسوب می شود.

مهمترین حمایت سهم محدوده 1150 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه، سقف کانال در حوالی 2 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران