3 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 24 خرداد ماه 99)

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 24 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1سشرق8.812.81
2ثالوند1.266.82
3کسعدی1.454.16

1. سشرق : سیمان شرق با نماد سشرق در بازار بورس و گروه سیمان، گچ و آهک قرار دارد. بعد از واکنش به محدوده حمایتی 900 تومان در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه، این سهم  با رشد قیمتی که تجربه کرد توانست از سقف 1300 تومان نیز عبور کند. در معاملات امروز حجم بسیار سنگینی را در این نماد شاهد بودیم به طوری که تعداد برگ سهام معامله شده، بیشتر از 12 برابر میانگین ده روز اخیر بوده است.
همچنین، هر کد حقیقی در معاملات امروز نزدیک به 26 میلیون تومان خرید انجام داد.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 24 خرداد ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. ثالوند : سرمایه گذاری مسکن الوند با نماد ثالوند، در بازار فرابورس و گروه انبوه سازی قرار دارد. بعد از صعود تا سقف کانال در حوالی 1500 تومان، این سهم دچار اصلاح شد و بعد از برخورد با محدوده حمایتی 1100 تومان، با افزایش تقاضا مواجه شده است. در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 165 میلیون تومان خرید انجام داده است که رقم قابل توجهی است چراکه میانگین 10 روزه سرانه خرید هر کد حقیقی در این نماد 57 میلیون تومان بوده است. همچنین، حجم معامله شده در این نماد، 2.32 برابر میانگین حجم ده روز اخیر بوده است.

برای ادامه روند صعودی، مقاومت تاریخی در قیمت 1500 تومان را پیش رو دارد و در صورت عبور از آن، محدوده 1700 تومان در سقف کانال را می توانیم به عنوان مقاومت بعدی آن در نظر داشته باشیم. در صورت کاهش قیمت نیز، مهمترین حمایت آن، منطقه 1100 تومان است که با رنگ سبز مشخص شده است.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 24 خرداد ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

3. کسعدی : کاشی سعدی با نماد کسعدی، در بازار بورس و گروه کاشی و سرامیک قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی بلند مدت قرار دارد، بعد از برخورد به محدوده حمایتی 2500 تومان در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه وافزایش قیمت از آن ناحیه، امروز توانست با صف خرید معاملات خود را به پایان برساند. هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 40 میلیون تومان خرید انجام داد و این در حالی بود که میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 10 میلیون تومان بوده است.

سقف قیمتی 3 هزار تومان مهمترین مقاومت این نماد است که در صورت عبور از آن، محدوده 3800 تا 4500 تومان در حوالی خط میانی کانال را می توانیم به عنوان مقاومت بعدی برای آن مد نظر قرار دهیم.

در صورت افت قیمت، حمایت های مهم آن، 2500 تومان و 2000 تومان است.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 24 خرداد ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *