2 سهم برگزیده بازار سرمایه (تاپکیش – ولملت) | یکشنبه 2 شهریور ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (تاپکیش – ولملت) | یکشنبه 2 شهریور ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1تاپکیش3.31.14
2ولملت1.451.44

1. تاپکیش: تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش، در بازار فرابورس و گروه رایانه قرار دارد. این نماد در خردادماه امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و توانست تا 6 هزار تومان نیز رشد کند و با توجه به اصلاح بازار، این نماد نیز با افت 35 درصدی مواجه شد و تا 4 هزار تومان نیز افت قیمت داشت.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز به پایان رسید، هر کد حقیقی حدود 28 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز 24 میلیون تومان بود و بنابراین قدرت خریداران به فروشندگان بیشتر از 1 بود که نشان از برتری جزیی خریداران حقیقی بود.

حمایت های سهم محدوده 3500 و 3 هزار تومان است و مهمترین مقاومت سهم نیز سقف قبلی در حوالی 6 هزار تومان است.

2. ولملت: واسپاری ملت با نماد ولملت، در بازار بورس و گروه سایر واسطه گری های مالی قرار دارد.  با افت حدود 45 درصدی که از محدوده 2 هزار تومان در این نماد شاهد بودیم، با نزدیک شدن به محدوده 1200 تومان امروز با صف خرید کار خود را به پایان رساند.

در معاملات امروز، هر کد حقیقی حدود 19 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش حقیقی ها نیز حدود 13 میلیون تومان بود که نشان دهنده قدرت خریدارن حقیقی در مقایسه با فروشندگان بود.

مهمترین حمایت سهم، محدوده هزار تومان است و مقاومت های این نماد نیز در حوالی 1700 تومان و 2 هزار تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران