2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 18 تیر ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 18 تیر ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1وتوشه3.822.11
2گوهران3.22.61

1. وتوشه : سرمایه گذاری پارس توشه با نماد وتوشه در بازار بورس و گروه ماشین آلات قرار دارد. با نزدیک شدن به کف کانال، امروز حجم نسبتا بالایی را در آن شاهد بودیم و با نزدیک شدن به اواخر تایم معاملاتی و افزایش عرضه ها در بازار، صف خرید آن عرضه شد.

هر کد حقیقی در معاملات امروز به صورت میانگین در حدود  60 میلیون تومان خرید انجام داد در حالی که میانگین 10 روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد حدود 17 میلیون تومان بوده است. 

مهمترین حمایت های سهم محدوده 2800 تومان و 2 هزار تومان است و در صورت رشد از این منطقه نیز، محدوده 5 هزار تومان در حوالی خط میانی کانال را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. گوهران : سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با نماد گوهران، در بازار فرابورس و گروه سرمایه گذاری ها قرار دارد. این نماد بعد از برخورد به سقف کانال در حوالی 1700 تومان، تا محدوده 1400 تومان و نزدیک میانگین متحرک نمایی 20 روزه اصلاح کرد و امروز با حجم بالا توانست به صف خرید برسید.

در بازار امروز، با اینکه صف خرید بسیاری از نمادها عرضه شده بود اما این سهم تا پایان معاملات بازار در صف خرید قرار داشت.

هر کد حقیقی به صورت میانگین، حدود 48 میلیون تومان خرید انجام داد در حالی که میانگین 10 روزه سرانه خرید حقیقی در این نماد در ده روز گذشته، 11 میلیون تومان بوده است.

مهمترین حمایت سهم محدوده 1400 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه و عبور از مقاومت 1700 تومان، می توانیم خط میانی کانال در حوالی 2500 تومان را به عنوان هدف بعدی آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام هفته گذشته ،فاسمین و چکاپا و بهجرم خریدم متاسفانه ۱۲۵۰هزارضرر کردم ،نمیدونم بفروشم یا نگه دارم به سوددهی میرسه لطفا برام تحلیل کنید ممنون از لطفتون

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • این تحلیل ها بعضی هاشون واقعا چرت هست من قصفها رو از رو همین تحلیل ها گرفتم ۵ درصد ضرر کردم .

    • سلام دوست عزیز… ماهیت بازار بورس نوسانی ست و ضرر در بازارهای مالی امری کاملا طبیعی ست.