2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 17 تیر ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 17 تیر ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1قزوین2.025.97
2تکنو1.533.15

1. قزوین : کارخانجات قند قزوین با نماد قزوین، در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. این نماد دیروز نیز جزو سهام برگزیده بود و امروز در صف خرید قرار داشت و حجمی بالاتر از روز کاری قبل در آن معامله شد.

نکته جالب توجه معاملات امروز در این نماد باز هم میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی بود به طوری که هر شخص حقیقی در حدود 110 میلیون تومان خرید انجام داد. میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 20 میلیون بوده است.

مقاومت سقف قبلی در حوالی 4 هزار تومان می باشد که باید ببینیم می تواند از آن عبور کند یا خیر.  هدف این سهم را نیز می توانیم در حوالی 5 هزار تومان در نظر بگیریم.

حمایت های این نماد در محدوده 3200 تومان و 2800 تومان قرار دارد.

2. تکنو : تکنوتار با نماد تکنو، در بازار بورس و گروه ماشین آلات قرار دارد. با نزدیک شدن به محدوده حمایتی 2 هزار تومان و واکنش به این ناحیه، امروز این نماد در دقایق ابتدایی بازار به صف خرید پیوست و تا پایان بازار نیز در صف خرید قرار داشت.

در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین حدود 67 میلیون تومان خرید کرد در حالی که میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی 11 میلیون تومان بوده است.

مقاومت تاریخی سهم در حوالی 2300 تومان قرار دارد و در صورت عبور از آن، سقف کانال در محدوده 3 هزار تومان به عنوان هدف آن می باشد.

در صورت از دست رفتن حمایت 2 هزار تومان، محدوده 1700 تومان به عنوان حمایت مهم بعدی آن می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران