2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 16 تیر ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 16 تیر ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1قصفها6.722.82
2قزوین1.110.48

1. قصفها : قند اصفهان با نماد قصفها در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی قرار گرفته است، امروز در حوالی محدوده حمایتی 16 هزار تومان و در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه، حجم بسیار بالایی معامله شد.

حجم معاملات امروز 3 میلیون و 332 هزار سهم بود و حدود 95 درصد فروش را 4 کد حقوقی انجام دادند.

مهمترین مقاومت سهم، سقف قبلی در قیمت 20 هزار تومان است که در صورت شکست آن، سقف کانال در حوالی 26 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف اولیه آن در نظر داشته باشیم.

مهمترین حمایت سهم نیز محدوده 16 هزار تومان است.

2. قزوین : کارخانجات قند قزوین با نماد قزوین، در بازار بورس و گروه قند و شکر قرار دارد. از نکات جالب توجه معاملات امروز این نماد، سرانه خرید نسبتا بالای آن بود به طوری که هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 120 میلیون تومان خرید انجام داد در حالی که میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 9 میلیون تومان بوده است.

مهمترین حمایت های این سهم، 3200 تومان و 2800 تومان می باشد و در صورت رشد از این منطقه، سقف تاریخی 4000 تومان پیش روی آن می باشد. در صورت عبور از سقف 4 هزار تومان، محدوده 5 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف اول آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *