2 سهم برگزیده بازار سرمایه (پسهند – فسرب) | (یکشنبه13 مهر 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (پسهند – فسرب) | (یکشنبه13 مهر 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1پسهند3.481.49
2فسرب2.631.58
  1. پسهند: صنایع لاستیکی سهند با نماد پسهند، در بازار بورس و گروه لاستیک و پلاستیک قرار دارد. از محدوده 7500 تومان، افتی در حدود 40 درصد را در این نماد شاهد هستیم که امروز با نزدیک شدن به محدوده 4500 تومان، شاهد واکنش به این ناحیه بودیم.

سرانه خرید کدهای حقیقی 32 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 21 میلیون تومان بود که نشان از برتری خریداران حقیقی داشت.

حمایت سهم محدوده 4500 تومان و 3500 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه نیز، مقاومت های 6 هزار تومان و 7500 تومان پیش روی این نماد می باشد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. فسرب: ملی سرب و روی ایران با نماد فسرب، در بازار بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این نماد از محدوده 22 هزار تومان، افتی در حدوده 50 درصد را تجربه کرد و بعد از واکنش به محدوده 11 هزار تومان، امروز در مثبت کامل معامله شد.

سرانه خرید کدهای حقیقی 49 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 30 میلیون تومان بود. مهمترین حمایت سهم در محدوده 10 هزار تومان قرار دارد و در صورت خروج از کانال نزولی، مهمترین مقاومت در محدوده 15 هزار تومان قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *