2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 12 خرداد ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 12 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1همراه0.971.39
2افرا1.342.29

1. همراه : شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد همراه، در بازار بورس و گروه مخابرات قرار دارد. این سهم که در یک کانال صعودی قرار دارد، بعد از رشد تا سقف کانال در حوالی 3500 تومان، دچار اصلاح شد و با نزدیک شدن به محدوده 2600 تومان در نزدیکی خط میانی کانال، با افزایش تقاضا مواجه شده است. در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 23 میلیون تومان خرید انجام داده است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 12 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. افرا : افرانت با نماد افرا، در بازار فرابورس و گروه رایانه قرار دارد. با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 50 روزه و محدوده حمایتی 2500 تومان و کف کانال، این سهم واکنش نشان داد و به صف خرید رسید. هر کد حقیقی به صورت میانگین در معاملات امروز نزدیک به 33 میلیون تومان خرید انجام داده است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده مهم حمایت بعدی در حوالی 2 هزار تومان قرار دارد. در صورت رشد از این ناحیه، سقف تاریخی در قیمت 3200 تومان پیش روی این سهم است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 12 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در این تحلیل از میانگین متحرک نمایی 50 روزه نیز استفاده شده است که قیمت با نزدیک شدن به این میانگین واکنش نشان داده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران