2 سهم برگزیده بازار سرمایه (تیپیکو – پرداخت) | شنبه 11 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (تیپیکو – پرداخت) | شنبه 11 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1تیپیکو1.981.66
2پرداخت1.812.95

1. تیپیکو: سرمایه گذاری دارویی تامین با نماد تیپیکو، در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد که در داخل یک مثلث اصلاحی قرار گرفته است، در مقایسه با روزهای گذشته، معاملاتی با حجم بالاتر را پشت سر گذاشت و با صف خرید هم به کار خود پایان داد.

در معاملات امروز، هر کد حقیقی حدود 23 میلیون تومان خرید انجام داد در حالی که سرانه فروش 14 میلیون تومان بود. لازم به توضیح است که میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 13 میلیون تومان بوده است.

از نکات جالب توجه در معاملات امروز، فروش های 6 کد حقوقی بود که نزدیک به 70 درصد از فروش ها را به خود اختصاص داد. در سمت خریدارها نیز، 99 درصد از خریدهای امروز توسط کدهای حقیقی صورت گرفته است.

مهمترین حمایت سهم محدوده 6 هزار تومان است و در صورت رشد قیمت از این ناحیه، محدوده 8500 تومان در سقف کانال را می توانیم به عنوان هدف اول آن در نظر داشته باشیم.

2. پرداخت: به پرداخت ملت با نماد پرداخت، در بازار بورس و گروه رایانه قرار دارد. بعد از واکنش به محدوده 4300 تومان در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه، این سهم امروز توانست به صف خرید برسد.

در معاملات امروز، هر کد حقیقی نزدیک به 36 میلیون تومان خرید کرد در حالی که سرانه فروش در معاملات امروز 12 میلیون تومان بود. میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 10 میلیون تومان بوده است.

در صورت رشد از این ناحیه، محدوده 6 هزار تومان را به عنوان هدف اول و محدوده 7 هزار تومان در سقف کانال را به عنوان هدف دوم می توانیم در نظر داشته باشیم.

مهمترین حمایت سهم نیز در حوالی 4300 تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *