2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وپترو – کاوه) | دوشنبه 10 شهریور ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وپترو – کاوه) | دوشنبه 10 شهریور ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1وپترو2.631.73
2کاوه2.761.11

1. وپترو: سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با نماد وپترو، در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. با افت سنگین 47 درصد از محدوده 3200 تومان، این نماد تا حوالی 1700 تومان کاهش قیمت داشت و بعد از واکنش به این ناحیه، امروز در صف خرید قرار گرفت.

در معاملات امروز سرانه خرید هر کد حقیقی حدود 32 میلیون تومان و سرانه فروش نیز حدود 18 میلیون تومان بود که نشاندهنده قدرت بالاتر خریداران نسبت به فروشندگان بود.

مهمترین حمایت سهم در صورت افت قیمت، حوالی 1500 تومان قرار دارد و محدوده 2400 تومان نیز مقاومت مهمی برای آن محسوب می شود.

2. کاوه: فولاد کاوه جنوب کیش با نماد کاوه، در بازار بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این نماد از محدوده 2400 تومان کاهش حدودا 30 درصدی قیمت را تجربه کرد و به محدوده حمایتی 1600 تومان واکنش نشان داد.

در معاملات امروز، دو بار صف خرید آن عرضه شد و در نهایت نیز توانست با صف خرید معاملات خود را به پایان برساند.

هر کد حقیقی به صورت میانگین، حدود 57 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز حدود 50 میلیون تومان بود که نشاندهنده قدرت بیشتر خریداران در معاملات امروز بود.

حمایت های سهم در حوالی 1600 تومان و 1300 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه و عبور از مقاومت 2 هزار تومان، سقف کانال در حوالی 2800 تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *