سرمایه گذاری در صندوق ها با استفاده از اپلیکیشن سیگنال

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مثل کمبود وقت، نداشتن اطلاعات کافی درباره فرصت‌های سرمایه گذاری موجود و … به تنها گزینه‌ای که برای پس‌انداز پول خود فکر می‌کنند، بانک است. در نتیجه، فرصت کسب بازده‌های بیشتر را از دست می‌دهند. یکی از ابزارهایی که این فرصت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد، صندوق‌های سرمایه گذاری است. این صندوق‌ها برای افرادی که قصد دارد به صورت غیرمستقیم در بورس سرمایه گذاری کنند یا اینکه زمان و اطلاعات کافی برای سرمایه گذاری مستقیم را ندارند مناسب است. با این کار، سرمایه گذار امکان دستیابی به بازدهی‌ بالاتر از سود بانکی را به دست خواهد آورد. یک صندوق سرمایه گذاری، مجموعه‌ای از سهام، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار است. می‌توانید آن را به صورت شرکتی در نظر بگیرید که افراد مختلف، پول‌های خود را روی هم می‌گذارند و در سبدی از اوراق بهادار سرمایه گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید
آموزش نحوه ثبت نام در سامانه رسام (صفر تا صد صندوق‌های سرمایه گذاری)

در این برنامه در گفتگو با آقای دکتر میثم فدایی واحد، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، به موضوع صنعت صندوق های سرمایه گذاری پرداختیم. ایشان در ابتدا به سیاست سازمان بورس در هدایت فعالین بازار به سرمایه گذاری غیر مستقیم اشاره داشتند و اقدامات و راهبردهایی که در سالهای اخیر پیش گرفته شده را بیان نمودند. در ادامه ضمن اشاره به توسعه ی صنعت صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از اپلیکیشن ها به نقش اپلیکیشن سیگنال در این زمینه اشاره داشتند و آماری مربوط به میزان جذب سرمایه ای که از این طریق حاصل شده ارائه نمودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *