رشد 50 درصدی قیمت بیت کوین اس وی تنها در یک روز ! (21 دی ماه 1398)

رشد 50 درصدی قیمت بیت کوین اس وی تنها در یک روز ! (21 دی ماه 1398)

بیت کوین اس وی که به نوعی هاردفورکی از بیت‌کوین محسوب می‌شود، طی 24 ساعت گذشته با رشد شدید 50 درصدی قیمت همراه بوده است. دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست. اما برخی از تحلیل‌گران معتقدند ادامه مسیر دادگاه کریگ رایت که به نوعی پدرخوانده این ارز دیجیتال محسوب می‌شود نقش مهمی در رشد قیمت صورت گرفته داشته است.

در تحلیل شانزدهم دی ماه از احتمال رشد نسبتا زیاد قیمت در ادامه شکست کانال نزولی کوتاه مدت این ارز دیجیتال گفته شد. در حال حاضر قیمت پس از رشد 50 درصدی در طول 24 ساعت، به محدوده مقاومتی 180 دلار واکنش نشان داده است. اگرچه در صورتی که قیمت بیت‌کوین رشد نداشته باشد، بعید به نظر می‌رسد که بیت‌کوین اس وی نیز بتواند از سد مقاومت 180 دلار عبور کند اما در صورت وقوع، انتظار افزایش قیمت تا 250 دلار را خواهیم داشت.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت نتواند از سد مقاومت فعلی عبور کند، انتظار کاهش قیمت تا 140 دلار در گام اول و 110 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

 در نهایت در صورت تمایل به خرید یا فروش بیت‌کوین اس وی توجه داشته باشید که نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال در بعضی مواقع بسیار زیاد بوده است و رکورد 171 درصدی تغییر قیمت طی 24 ساعت نیز در تاریخچه قیمت ثبت شده است.

رشد 50 درصدی قیمت بیت کوین اس وی تنها در یک روز ! (21 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *