رشد قیمت دلار دوباره بورس را مثبت می‌کند؟ | دیلی سیگنال

بورس در روز سه شنبه 17 شهریور نزولی شد و شاخص کل با افت یک درصدی (معادل ۱۵۴۰۰ واحد) به کانال ۱.۵۲۳ میلیون واحدی رسید. شاخص هم‌وزن هم روز گذشته افت ۰.۹ درصدی را تجربه کرد.ارزش معاملات خرد با افت نسبت به روز قبل به عدد ۹۰۰۰ میلیارد تومان رسید. پالایشی‌ها، خودروسازان و فلزات در بین صنایع و شسپا، برکت و پالایشی یکم در بین نمادها از همه بیشتر معامله شدند.

خروج پول حقیقی به ۲۷۰ میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها بیشترین خالص خرید را در صنایع سرمایه‌گذاری و رایانه‌ای نمادهای شسپا و صبا داشتند. حقوقی‌ها هم بیشترین ورود پول را به صنایع شیمیایی و فلزات و نمادهای فولاد و شپنا داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

در پایان بازار دیروز ۸۷ درصد نمادها در مدار منفی معاملات بودند که در این میان ۱۷ واحد درصد نمادها با صف فروش‌هایی به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان مواجه بودند و ۱۲ واحد درصد نمادها هم صف خریدهایی به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان را تجربه کردند.

در این برنامه به همراه آقای برزو حق شناس، مدرس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی اوضاع بازار پرداختیم. ایشان با توجه به روند نرخ ارز، وضیعت را برای بازار مثبت میدانستند اما این نکته را یادآور شدند که احتمال کاهش سود آوری و فروش برای برخی از صنایع نظیر فولاد و سیمان وجود دارد. در ادامه ایشان دو صنعت کاشی سرامیک و فولاد را برای سرمایه گذاری تا انتهای سال معرفی کردند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *