رای گیری استلار برای اجرای پروتکل 17 | یازدهم خرداد 1400

رای گیری استلار برای اجرای پروتکل 17 | یازدهم خرداد 1400

آپدیت پروتکل 17 در بلاکچین استلار از تاریخ چهارم مه در فاز آزمایشی اجرایی شده است. این پروتکل به افراد اجازه می دهد کنترل بیشتری روی دارایی­های خود و نحوه توزیع آن داشته باشند. همچنین امکانی ساده تر و امن تر برای اجرای فرایندهای توکن سوزی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

تحلیل روزانه بازار ارزهای دیجیتال در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

استلار، بلاکچینی برای اجرای قراردادهای هوشمند است که در سال 2014 به روی کار آمده است. هدف این بلاکچین در ابتدا، ایجاد راهکاری در فضای بلاکچین برای سهولت در ذخیره سازی و انتقال پول بود. استلار با همکاری شرکت IBM پروژه­ای را اجرایی نمود که به شرکت­های سرمایه گذاری بزرگ کمک می­کند تا با انتقال دارایی­‌های خود به شبکه استلار، امکان انجام تراکنش­های مالی را با کمک دارایی­‌های واسطه­ای همچون استیبل کوین­ها داشته باشند. در این بلاکچین، کارمزد هر تراکنش 0.00001 واحد XLM می­باشد که ارز داخلی این شبکه است و حداکثر 50 میلیارد واحد از آن می تواند وجود داشته باشد. در حال حاضر با ارزشی در حدود 9.4 میلیارد دلار در رده 16 ام بازار قرار دارد.

همان طور که اشاره  شد آپدیت پروتکل 17 در تاریخ 4 مه در فاز آزمایشی اجرایی شد و در اول ژوئن رای گیری برای اجرا و یا عدم اجرای نهایی این آپدیت توسط کاربران به انجام خواهد رسید. امنیت این بلاکچین بر اساس سیستم اجماع تامین می شود و طبق آن هر کاربر می­تواند با شرکت در سیستم اجماع در تامین امنیت شبکه سهیم باشد. این بلاکچین  به صورت غیر متمرکز مدیریت می­شود و تمام کاربران در تصمیمات شبکه دارای حق رای می­باشند. 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران