رادیو سیگنال | نمادهایِ کوچک، پیشتازِ بورس می شوند؟! | دوشنبه 1 شهریور

رادیو سیگنال | نمادهایِ کوچک، پیشتازِ بورس می شوند؟! | دوشنبه 1 شهریور

امروز دوشنبه اولین روز از شهریورماه 1400، بازار با فشار عرضه بازگشایی شد و تا یک ساعت ابتدایی، شاخص­کل نزدیک به 7 هزار واحد افت داشت اما به­مرور وضعیت معاملات بهتر شد، تقاضا شدت گرفت تا در نهایت شاخص تونست امروز هم با 330 واحد افزایش،  مثبت به پایان برسد. در پایان معاملات امروز 60 درصد نمادها با افزایش قیمت همراه بودند و شاخص هموزن 0.94 درصد رشد کرد که نشان دهنده این است که حالا نوبت به رونق معاملات در نمادهای کوچک رسیده. درحالی ک امروز همچنان روند خروج نقدینگی حقیقی­ها ادامه داشت و 128 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی­ها از بازار خارج شد، اما تعداد صف­های خرید در طول تایم معاملاتی روند افزایشی داشت و در پایان بازار 194 نماد صف خرید داشتند و فقط 55 نماد با صف فروش بسته شدند.

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.

از لحاظ تکنیکالی حدود 1500 تا 1540 هزار واحد ناحیه مقاومتی مهمی برای شاخص محسوب می­شود، اگر قصد خرید دارید باید خیلی مواظب باشید چرا که شرایط فعلیِ بورس به گونه­ای هست که سهم با سهم فرق میکند، خیلی از نمادها درحال حاضر مقاومت­های خودشون  رو در پیش دارند و برای خرید ریسک بالایی دارند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

درواقع برای سرمایه گذارانی که دید کوتاه مدتی و میان مدتی دارند خیلی مهمه ک هرجایی اقدام به خرید نکنند. درحال حاضر شاهد روند صعودی در همه بازار های داخلی هستیم از جمله طلا، بورس و دلار. در مورد دلار آزاد، حمایت کوتاه مدتش در محدوده 27 هزارتومن قرار داره  و محدوده 28 هزار تومن مقاومت جدی برای دلار حساب می­شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *