رادیو سیگنال | شروعِ دوباره عرضه ها بعد از دو روز استراحت | چهارشنبه 24 شهریور

رادیو سیگنال | شروعِ دوباره عرضه ها بعد از دو روز استراحت | چهارشنبه 24 شهریور

   امروز چهارشنبه 24 شهریور ماه، شاخص کل بورس تحت فشارِ عرضه­های هیجانی، 8600 واحد ریخت و با 0.58 درصد کاهش به عدد 1488 هزار واحد رسید، امروز بازار درحالی تموم شد که 65 درصد نمادها کاهش قیمت داشتند و 76 نماد که می­شه 12 درصد نمادها در صف فروش بودند. شاخص هم­وزن امروز کاهش کمتری نسبت به شاخص­کل داشت و در نهایت 0.32 درصد ریخت، این تغییر وضعیت شاخص­کل و هم­وزن بخاطر این هست که نمودار نسبت هم­وزن به کل به محدوده حمایتی رسیده، واسه همین شاهد شرایط بهتره شاخص هموزن هستیم.

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.

خوشبختانه امروز هم تعداد صف خریدها بیشتر از صف فروش­ها بود اما همچنان روند کاهش ارزش معاملات خورد ادامه پیدا کرد، امروز ارزش معاملات خرد حدود 300 میلیارد نسبت به سه­شنبه کاهش داشت و به 5.5 هزار میلیارد تومان رسید. روند خروج پول حقیقی­ها که دیروز مثبت شد، امروز مقاومت نکرد و دوباره حقیقی­ها با اصرار به فروشی که داشتند موفق شدند 415 میلیارد تومان نقدینگی را از بورس خارج کنند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

     از لحاظ تکنیکالی درواقع کف­هایی که برخی از نمادها در سه روز گذشته ثبت کردند، روی حمایت­های کوتاه­مدت آنها قرار دارد و حالا به نظر میاد رشدِ بازار به حفظ این حدود حمایتی بستگی دارد، به سرمایه­گذاران تاره­کار توصیه می­شود در این شرایط اصلا نوسانگیری نکنند و اگر قصد خرید دارند، در ریزش­ها به صورت پله­ای اقدام به خرید کنند تا بازار مسیرش را پیدا کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *