سناریوهای پیش‌روی بورس در صورت توافق یا عدم توافق برجام؟ | دیلی سیگنال 23 تیر

بورس تهران امروز شروع جالب توجهی داشت. در حالی که نمادهای بزرگ بازار و به تبع آن شاخص کل کار خود را نزولی آغاز کرده بودند که شاخص‌ هم‌وزن از همان ابتدای بازار در مسیر صعودی قرار گرفت. البته بعد از حدود ۴۵ دقیقه از شروع بازار در نمادهای بزرگ هم تحرکاتی دیده شد که منجر شد شاخص کل از کف روزانه خود فاصله بگیرد.

در نهایت شاخص کل بورس تهران رشد خود را به 1600 واحد (معادل 0.12 درصد) محدود کرد. شاخص هم‌وزن اما در مسیر صعودی خود رشد 0.32 درصدی را به ثبت رساند. این برای سومین روز معاملاتی پیاپی است که شاخص کل در عبور از محدوده مقاومتی ۱.۳۱۰ میلیون واحدی ناکام مانده و شاهد تقابل دو دسته خریدار و فروشنده هستیم.

رصد لحظه‌ای و تحلیل روند روزانه بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

مهم‌ترین اتفاق این روزهای بازار سهام را می‌توان بدون لیدر بودن رشدها یا افت‌ها دانست. به طوری که هیچ صنعتی معاملات خیلی داغ و سنگینی نداشت و از آن طرف هم کمتر پیش آمد یک صنعت با صف خرید یا فروش سنگینی که بتواند کلیت جو بازار را تغییر دهد، مواجه شود. 

در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به همراه آقای محمد داود فصاحت، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی اوضاع کنونی بازار پرداختیم. ایشان در خصوص احیای برجام و تاثیر آن روی بازار سرمایه و صنایع مختلف توضیحاتی دادند. همچنین در انتها به بررسی صنعت دارو و تاثیر حذف ارز 4200 تومانی پرداختند و نکاتی را که سرمایه گذاران باید دقت کنند، یادآور شدند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *