ادامه اعمال محدودیت توسط دولت‌ها بر ارزهای دیجیتال | دیلی سیگنال

در طی یک هفته گذشته بیت کوین بار دیگر تلاش کرد تا از مقاومت 35000 دلار عبور کند اما نتوانست در بالای آن تثبیت شود و دوباره در محدوده 33000 دلار قرار گرفت. اما اتریوم با تثبیت در بالای 2000 دلار در محدوده 2250 قرار گرفت. 

رشد چشمگیر قیمت رمزارز‌ها و صعود خیره‌کننده بیت‌کوین باعث شد بازار واکنش دولتمردان به این بازار نوظهور دوباره داغ شود. در اوایل ظهور بیت‌کوین به‌عنوان اولین رمزارز، دولت‌ها واکنش سفت و سختی به آن نشان ندادند و آن را به‌عنوان یک تهدید شناسایی نکردند.

کریپتوکست | آپدیت شبکه اتریوم و تاثیر آن در بازار ارزهای دیجیتال

رشد آرام و بی‌سروصدای بیت‌کوین موجب شد با ایجاد برخی خلأ‌های قانونی کم‌کم مقررات مختلفی سر بر آورند و دولت‌ها محدودیت‌هایی را بر این بازار نوظهور وضع کنند. برای مثال دولت آمریکا با بیت‌کوین مانند یک دارایی برخورد می‌کند و از آن مالیات بر دارایی دریافت می‌شود؛ شهروندانی که در ازای بیت‌کوین کالا یا خدمات می‌فروشند، موظفند ارزش بیت‌کوین دریافتی را در اظهارنامه‌های مالیاتی سالانه خود لحاظ کنند. دستمزد پرداختی به بیت‌کوین هم مشمول پرداخت مالیات فدرال می‌شود و در صورت تخطی در اظهار، متخلفان این موارد با پیگرد قانونی روبه‌رو خواهند شد.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به همراه آقای امیر امینی، مدرس و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به بررسی اوضاع این بازارها در این روزها پرداختیم. همچنین ایشان ضمن اشاره به وضعیت تکنیکالی بیتکوین و حمایت ها و مقاومت های پیش روی آن در مورد محدودیت هایی که دولت ها در خصوص کریپتوکارنسی ها اعمال کردند، نکاتی را بیان نمودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *