تحلیل ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

تحلیل ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO) | تاریخ 2 تیر ماه 1399

کریپتودات کام کوین (CRO) ارز دیجیتالی است که امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات با حداقل هزینه را برای کاربران فراهم می‌کند. CRO در حال حاضر در جایگاه دهم کوین مارکت کپ از نظر ارزش بازار قرار دارد. این ارز دیجیتال در طول سه ماه گذشته رشد 400 درصدی قیمت را تجربه کرده است.

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، CRO در حال عبور از مقاومت 0.12 دلار است. در صورتی که قیمت بتواند از سد مقاومت پیش رو عبور کند، تارگتهای 0.145 دلار و 0.18 دلار فعال می‌شوند.

از طرف دیگر در صورتی که CRO نتواند از سد مقاومت فعلی عبور کند، انتظار افزایش حمایت خریداران در محدوده‌های 0.1 دلار و 0.075 دلار را داریم.

تحلیل ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین (CRO) | تاریخ 2 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
    • با سلام
      در حال حاضر برخی از سایتهای ایرانی وجود دارند که امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال را فراهم می‌کنند و می‌توانید نام این ارز دیجیتال را در اینترنت جستجو کنید و از سایتهای مورد نظر خرید خود را انجام دهید. اما لازم به ذکر است با توجه به اینکه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران تحت نظارت نهاد رسمی صورت نمی‌گیرد، مسئولیت هر گونه خرید یا فروش از سایتهای داخلی بر عهده خود شما خواهد بود.
      به عنوان گزینه دوم می‌توانید از کیف پولهایی که امکان مبادله ارزهای دیجیتال را فراهم می‌سازند مانند اتمیک ولت استفاده کنید.
      و در نهایت گزینه نهایی استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارج از کشور خواهد بود. که عمده صرافی‌های معتبر دنیا از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. در این مورد نیز توجه فرمایید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از پلتفرمهای خارج از کشور نیز مشکلاتی را دارد که در صورتی که به این بازار اشراف ندارید، این گزینه نیز توصیه نمی‌شود.

  • به دلیل گرانی روز به روز دلار به نظرم هر نوع ارز اسکناس و یا دیجیتال که خریداری کنیم قطعا به ضرر ما نیست.