تحلیل تکنیکال ورلد کوین WLD | مرداد 1402

تحلیل تکنیکال ورلد کوین WLD | مرداد 1402

تحلیل ورلد کوین (یک ساعته) | 24 مرداد 1402

تحلیل ورلد کوین

ورلد کوین هنوز با محدوده حمایتی فاصله دارد اما تا به اینجای کار طبق ستاپ تحلیل 18 مرداد پیش رفته و انتظار داریم با رسیدن به باکس سبز شاهد حمایت شدن ارز WLD باشیم.

در نظر داشته باشید که در باکس سبز باید تاییدیه‌های تغییر روند از نزولی به صعودی را دریافت کنیم، سپس به دنبال موقعیت خرید باشیم، از جمله این تاییدیه ها می‌توان به ایجاد سقف و کف بالاتر اشاره نمود.

این معامله جنبه آموزشی دارد و صرفا برای درک بهتر مخاطبین ارائه و دنبال شده است.


تحلیل ورلد کوین (سی دقیقه) | 21 مرداد 1402

ورلد کوین

طبق صحبت های تحلیل قبل از ارز WLD سطح نقدینگی رو به پایین شکست. در ادامه قیمت به پولبک به همین به ریزش خود تا حوالی 1.65 دلار ادامه داد.

اما در این محدوده با تشکیل سقف و کف بالاتر و تغییر ساختار (choch)، در برگشت مجدد شاهد حمایت شدن قیمت بودیم. در ادامه کار نیز انتظار داریم با رسیدن قیمت ورلد کوین به محدوده حمایتی 1.7 الی 1.6 دلار شاهد واکنش مثبت باشیم و به سمت اهداف 2 و 2.2 دلار حرکت نماییم.

نباید توقع چیزی بیشتر از یک نوسان در نمودار را داشته باشیم و از طرفی حد ضرر این معامله 1.65 دلار یعنی پایین‌ترین کف ایجاد شده در روند فعلی خواهد بود.

این معامله جنبه آموزشی دارد و صرفا برای درک بهتر مخاطبین ارائه و دنبال شده است.


تحلیل ورلد کوین (یک ساعته) | 18 مرداد 1402

world coin

از محدوده حمایتی گفته شده در تحلیل قبل ورلد کوین رشد کرد و به اولین تارگت یعنی سقف قبلی رسید اما از رسیدن به محدوده سقف کانال ناتوان بود.

در ادامه تحلیل ارز ارز دیجیتال پر سر و صدای دنیای امروز، باید نگاهی داشته باشیم به تایم فریم یک ساعته و پایین ترین محدوده نقدینگی مشخص شده چارت World coin

به نظر روندکلی نمودار نزولیست اما می‌توانیم انتظار یک نوسان رو به بالا در محدوده نقدینگی 1.83 دلار داشته باشیم. تنها در صورتی می‌توانیم در قسمتی از این نوسان شریک باشیم که ستاپ مشخص شده ایجاد شده و بعد از تغییر ساختار (choch) و بازگشت قیمت به محدوده حمایتی شاهد ادامه رشد قیمت باشیم.

دقت کنید هنوز حتی این محدوده نقدینگی در چارت WLD هانت هم نشده و نمی‌دانیم دقیقا واکنش قیمت به آن چگونه خواهد بود و صرفا از احتمالات صحبت می‌شود. در صورتی که قیمت به این محدوده برسد یا ستاپ معتبری تشکیل گردد اصلاح رسانی خواهیم کرد.


تحلیل ورلد کوین (30دقیقه) | 11 مرداد 1402

ورلد کوین

در تایم فریم 30 دقیقه ورلد کوین درون یک کانال صعودی قرار گرفته و در صورتی که بتواند محدوده حمایتی مشخص شده را حفظ نماید، به سمت سقف کانال صعودی حرکت خواهد کرد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام کارشناس و تحلیل گر محترم مدت سه سال است وارد بازار رمز ارز شدم،خیلی بهتر از بورس داخلی ،سرمایه گزارباید صبر داشته باشد،وحتما ازکارشناسان،وتحلیلگران،جهت سرمایه گذاری مشورت نمایید تمام تحلیل های شما مطالعه میکنم طبق کارشناسی شما بزرگوار معامله انجام میدم،بدون ضرردرباره رمز ارز اربیتروم،وولد،وسولونا،جهت سرمایه گذاری برای آینده چطور ارزیابی می کنید سپاسگزار م

    • سپاس از محبت های بی‌کران شما
      تحلیل‌ها عموما برای آموزش و راهنمایی و پیدا کردن مسیر صحیح در بازار، خدمت مخاطبین عزیز ارائه می‌شوند و نمی‌توانند مرجع معاملات شما باشند.
      ارزهای پیشنهادی شما در آینده نزدیک مجددا مورد بررسی و آنالیز قرار خواهند گرفت.

  • سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید لطفا تحلیل په په رو هم بزارید با تشکر …