تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال (هفته اول تیر ماه 1399)

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال (هفته اول تیر ماه 1399)

به گفته جسی پاول، مدیر عامل صرافی کراکن، پس از ریزش قیمت در ماه مارس هجوم سرمایه گذاران خرد و صندوق‌های تامینی برای ایجاد حساب و خرید بیت‌کوین کاملا مشهود است. از ابتدای سال 2020 موسسات مالی اقبال بیشتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال داشته‌اند که این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد. به عنوان مثال شرکت مدیریت سرمایه ویزدام تری (WisdomTree) پیشنهاد ارائه ETF ی را در بورس امریکا داده است که 5 درصد سبد این صندوق به بیت‌کوین اختصاص داده می‌شود.

عمده سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال دید بلند مدت دارند

آمار سایت تحلیلی چینالیسیس (Chainalysis) نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 19 درصد سرمایه‌گذاران بازار مشغول به ترید بیت‌کوین هستند و عمدتا دید بلند مدت نسبت به روند قیمت دارند.

بازار سهام امریکا در آستانه رکود بزرگ؟

ری دالیو، موسس بزرگترین صندوق پوشش ریسک دنیا، بریج واتر (Bridgewater)، معتقد است بازار سهام روند صعودی خود را به اتمام رسانده است و در آینده نه چندان دور می‌بایست منتظر رکود چند ساله این بازار بود. وی دلیل این موضوع را اشباع بازار جهانی عنوان کرده است.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال (هفته اول تیر ماه 1399)

افزایش محبوبیت فناوری بلاک چین

بر اساس نظر سنجی دیلیوت، غول حسابداری دنیا، 40 درصد شرکتهای فعال در حوزه فناوری در حال استفاده از فناوری بلاکچین هستند و 90 درصد معتقدند در سه سال آینده این فناوری دنیا را تسخیر خواهد کرد. افزایش کاربرد فناوری بلاکچین به جهانی شدن و کاربردی تر شدن سیستمهای پرداخت ارزهای دیجیتالی کمک شایانی خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران