تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (25 تیر ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (25 تیر ماه 99)

بر اساس یک نظر سنجی در توییتر که توسط پلن بی، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفت، 65 درصد سرمایه گذاران تمایل دارند که سرمایه خود را نگه دارند.

چین لینک پلتفرمی برای ارتباط بین اوراکل‌های مختلف در شبکه‌های بلاکچینی است. توکن اختصاصی این شبکه (Link) در طول هفته گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است. در حال حاضر لینک با ارزش کل 2.5 میلیارد دلار، در جایگاه دهم مارکت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش قرار گرفته است.

همانطور که در تحلیل هفتم تیرماه اشاره شد، ارز دیجیتال لینک با حمایت کیجونسن و با اسپایکی قوی، از سد مقاومت استاتیک 5 دلار عبور کرد و تا مقاومت 8.2 دلار رشد داشته است. عبور از مقاومت فعلی، افزایش قیمت تا 11.5 دلار را در بر خواهد داشت.

حمایتهای پیش روی قیمت نیز 5.8 دلار و 5 دلار می باشند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران