قیمت سنگ آهن در ادامه کاهش تقاضا به 120 دلار رسید

قیمت سنگ آهن در ادامه کاهش تقاضا به 120 دلار رسید

به گزارش سیگنال نقل از کانال کیوان جعفری طهرانی؛ به دنبال روند نزولی اخیر و چشم انداز کاهشی بازار، معاملات آتی سنگ آهن در جلسه معاملاتی صبح امروز کاهش شد.

معاملات آتی بورس کالای دالیان DCE برای تحویل در ژانویه در جلسه معاملاتی صبح امروز سه شنبه 14 سپتامبر با 0.83 درصد یا 6 یوان (93 سنت) کاهش روزانه به 715.5 یوان در هر تن (111.10 دلار) رسید.

معاملات آتی میلگرد نیز با کاهش اندک 0.54 درصدی یا 31 یوانی (4.80 دلار) روزانه به 5659 یوان در هر تن (878.25 دلار) رسید.

فعالان تجاری انتظار کاهش بیشتر قیمت فولاد را در کوتاه مدت دارند درحالی که به نظر می رسد فعالیت های ذخیره سازی قبل از تعطیلات هفته طلایی در ماه اکتبر مانند قبل افزایش نداشته باشد.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

در همین حال فعالان تجاری انتظار کنترل بیشتری را برای محموله های سنگ آهن استرالیا و برزیل در سه ماهه چهارم دارند چراکه معدنکاران سعی در کاهش تولید دارند.

تقاضای سنگ آهن علیرغم فعالیت های فصلی ذخیره سازی در پیش از تعطیلات ملی چین در اوایل اکتبر پایین است درحالی که عرضه در سطوح بالاتری است زیرا بسیاری از محموله ها در ماه اکتبر در بازار لحظه ای در دسترس هستند.

با این وجود برای بنادر شمالی و شرقی چین، شکافی در قیمت ها وجود دارد زیرا محموله های PBF در بنادر تانگشان گرانتر از بنادر شاندونگ است و دلیل آن موجودی کمتر این محموله در بنادر تانگشان است.

در میان چشم اندازهای مختلف، پرمیوم سنگ آهن لامپ همچنان به دلیل دسترسی و عرضه بیشتر کاهشی است درحالی که تقاضا به دلیل استفاده کمتر از محموله های لامپ در مخلوط کوره بلند تحت فشار است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *