زمان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال رسیده؟!

زمان سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال رسیده؟!

این روزها مارکت کریپتوکارنسی دوباره جان گرفته و بیت کوین مجددا روزهای سبزی رو تجربه می‌کند. حتی با سیاست‌های انقباضی فدرال رزو بازار هم‌چنان می‌تازد و گویی دیگر ترسی در سرمایه گذاران وجود ندارد.

دلایل رشد ارزهای دیجیتال

بروز رسانی مرج اتریوم-آپدیت اتریوم

خبر لانچ شدن اتریوم 2 از مهم‌ترین دلایل صعود این روزهای بازار ارزهای دیجیتال است؛ در کنار این خبر مهم‌ترین دلیل هجوم سرمایه گذران به مارکت و رشدهای انفجاری، پیش‌خور شدن اخبار منفی و سیاست های فدرال رزو است. بسیاری اعتقاد دارند مارکت بیش از اندازه ریزش داشته و اکنون باید به فکر سرمایه گذاری و خرید بود.

تحلیل شاخص توتال (TOTAL) | 29 تیرماه 1401

شاخص TOTAL در واقع ارزش کل 125 ارز برتر بازار ارز های دیجیتال شامل بیت کوین و دیگر آلت کوین ها را نشان می‌دهد. در واقع به بیان ساده، با تحلیل شاخص توتال ما می‌توانیم یک دید کلی از سمت و سوی مارکت کریپتوکارنسی داشته باشیم. در ادامه با بررسی و تحلیل این شاخص زیر ذره‌بین سیگنال نکات بیشتری آشکار خواهد شد.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل فوق، خط کانال در تایم فریم هفتگی شکسته شده و انتظار می‌رود با پولبک به آن تا محدوده‌های بالاتر، مجددا شاهد ریزش بازار ارز های دیجیتال باشیم. در نتیجه درشرایط کوتاه مدت، انتظار رشد مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال تا محدوده 1.4 تریلیون دلار و در شرایط بلند مدت انتظار ادامه دار بودن روند نزولی تا رسیدن به حمایت‌های پیش رو را داریم.

تحلیل و اخبار روزانه ارزهای دیجیتال در کانال تلگرام

روزهای سبز ارز های دیجیتال ادامه دار است؟

رشد بازار ارزهای دیجیتال

فقط در تیرماه بیت کوین بیش از 15% رشد داشته است و بسیاری از افراد که با ترس زیاد از مارکت خارج شده بودند اکنون با طمع و حرص جاماندن از سود مارکت در حال ورود به بازار هستند.قطعا این گروه می‌توانند بهترین خوراک برای نهنگ‌ها و بانک‌هایی باشند که به دنبال جذب نقدینگی و لیکویید کردن افراد هستند؛ در واقع با یک تغییر و جهش در میانه راه نزول، بسیاری از افراد شروع به خرید کرده و با برگشت ناگهانی بازار، سرمایه‌های خود را تقدیم سرمایه گذاران بزرگتر می‌کنند.

در نتیجه می‌توان گفت موج رشدی که در مارکت کریپتو کارنسی ایجاد شده، احتمالا ادامه دار نخواهد بود؛ اما با مدیریت سرمایه صحیح و پیدا کردن جهت درست ارزهای پرپتانسیل، می‌توان از چنین رشدی هم بهره‌مند شد و در کوتاه مدت در مارکت به کسب سود پرداخت.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *